اقدام عجیب مهاجم معروف بلغارستان : مهاجم معروف و با سابقه فوتبال بلغارستان ...


مهاجم معروف و با سابقه فوتبال بلغارستان کاری عجیب انجام داد و با خود مصاحبه کرد که همین باعث کنایه رسانه‌های کشورش به او شد. مشرق: دیمیتار برباتف که در خلال سال‌های دوران ورزشی خود نشان داده بازیکن شوخ‌طبعی است روز گذشته کاری عجیب و غریب انجام داد.

وی مصاحبه «خودم با خودم » انجام داد و به جای آنکه مقابل دوربین گزارشگری قرارگیرد و به سئوالات وی پاسخ دهد، خود از خود سئوال کرد تا به دوستدارانش اطلاع‌رسانی کرده باشد.

برباتف که هنوز خیلی‌ها دوران طلایی حضورش در تیم‌های بایرلورکوزن آلمان، تاتنهام، منچستریونایتد و فولام انگلیس در کنار موناکو فرانسه را به یاد دارند، به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی پائوکپ سالونیکی، تیم یونانی‌اش و این که شایعاتی در مورد خروج از این تیم ، رواج یافته، مجبور شد اینگونه مصاحبه انجام دهد.

انجام این کار از طرف وی باعث شد تا رسانه‌‌های کشورش به او کنایه زنند.

شکایت عجیب دختر نوجوان از خواننده معروف , شکایت عجیب دختر 16 ساله از خواننده معروف , اقدام عجیب اپ استور در گذاشتن بازی ضد ایرانی

وی خود در صفحه اش از شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌نگار معرفی کرد و اظهارداشت: پائوک تیم من است و برایش می‌جنگم. حتی اگر زمانی هم لازم باشد، به خاطرش کارت قرمز می‌گریم.


ویدیو : اقدام عجیب مهاجم معروف بلغارستان