افشا گری همسر "بن لادن" درباره داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد :



داستان های عاشقانه واقعی , داستان های واقعی رابطه نامشروع , همسر واقعی مهران مدیری

"امل الصداح" همسر اسامه بن لادن فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروریستی القاعده در هوا منفجر شد.

به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین؛ "امل الصداح" همسر اسامه بن لادن که هنگام حمله به خانه‌اش با وی بود داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد بر ملا کرد.

صداح به روزنامه "عکاظ سنتر" چاپ عربستان گفت زمانیکه به خانه یورش بردند و سربازان از بالگردها پیاده شدند درگیریهای شدیدی با افراد حاضر در خانه صورت گرفت. نیروهای مهاجم نیز از ارتش پاکستان و ارتش آمریکا و نیروهای ویژه مارینز بودند و تعدادشان بسیار زیاد بود.

وی افزود اسامه بن لادن سلاحش را برای درگیریها آماده کرد و خواست از پنجره به سوی مهاجمان شلیک کند اما گلوله ای به سرش اصابت کرد و در جا کشته شد.

همسر بن لادن گفت آمریکایی ها وارد اتاق شدند و دیدند او کشته شد و جسد را به سرعت با یک فروند بالگرد بردند و شماری از افسران مارینز نیز جسد را همراهی کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همینکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنیانش منفجر شد و از آن چیزی باقی نماند و فقط اجساد تکه تکه شده بر جای ماند.

صداح گفت خبر کشته شدن اسامه بن لادن به این شیوه را پنهان کردند زیرا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید به طور مستقیم این عملیات را پیگیری می‌کردند و منفجر شدن بالگرد باعث ترس و نگرانی آنها شد.

وی افزود: آنان جسد بن لادن را می خواستند تا به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که پیروز شدند به همین سبب نیز مراسم کشته شدن وی را در دریا نشان دادند و گفتند جسد بن لادن را به دریا انداختند.


 اخبار بین الملل -    باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو : افشا گری همسر "بن لادن" درباره داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد