افشای مدارک پزشکی جدید علیه "هیتلر" : گمان می‌شد که این مدارک از بین رفته باشند، ...


گمان می‌شد که این مدارک از بین رفته باشند، اما اطلاعات آن‌ها در جریان یک حراجی در سال 2010 در باواریا و پیش از آنکه به دست مقامات باواریایی بیفتد، در اختیار مورخان و پزشکان قرار گرفت. این مدارک به تازگی توسط پروفسور پیتر فلایشمان، استاد دانشگاه ارلانگنِ نورنبرگ، به شکلی دقیق مطالعه شد. وبسایت فرادید: بررسی نتایج مدارک پزشکی نشان می‌دهد که رهبر آلمان نازی از بیماری «کریپتورکیدیسم» یا تحلیل بیضه راست رنج می‌برد.
 
به گزارش گاردین، دانش‌آموزان بریتانیایی مدت‌ها شعری را در مدارس این کشور می‌خواندند که محتوای آن به سخره گرفتن آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی، بود. آن‌ها در این شعر هیتلر را به دلیل تک بیضه بودنش تحقیر می‌کردند.

مدارک پزشکی , اخبار پزشکی جدید , تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
 
حال مدارکی پزشکی از آن سال‌ها یافت شده که نشان می‌دهد شعر دانش‌آموزان بریتانیایی چندان هم بی‌اساس نبوده است. یک مورخ آلمانی پس از مدت‌ها به مدارکی دست پیدا کرده که بر مضمون شعر دانش‌آموزان بریتانیایی صحه می‌گذارد.
 
کودتای مونیخ یا کودتای آبجو فروشی (Beer Hall Putsch) یک کودتای نافرجام بود که در تاریخ ۹ نوامبر ۱۹۲۳ توسط آدولف هیتلر و اریش لودندورف طراحی شد. این کودتا شکست خورد و برخی از اعضای بلند پایه حزب نازی در جریان آن دستگیر شدند. گفتنی است این کودتا آغاز قدرت گیری آدولف هیتلر و رسیدن او به قدرت و تشکیل آلمان نازی بود.
 
پس از دستگیر هیتلر در پی کودتای نافرجام، از او معاینات پزشکی به عمل آمد. اینک نتایج آن معاینات پزشکی پیدا شده و نشان می‌دهد که رهبر حزب نازی به نوعی «نهان‌ خایگى‌ِ مایل به راست» یا همان کریپتورکیدیسم (cryptorchidism)  مبتلا بوده است.
 
در یادداشت‌ها دکتر یوزف اشتاینر برین، افسر پزشکی زندان لاندزبرگ، آمده که «آدولف هیتلر، هنرمند و اخیرا نویسنده، سالم و سرپا است.»
 
گمان می‌شد که این مدارک از بین رفته باشند، اما اطلاعات آن‌ها در جریان یک حراجی در سال 2010 در باواریا و پیش از آنکه به دست مقامات باواریایی بیفتد، در اختیار مورخان و پزشکان قرار گرفت. این مدارک به تازگی توسط پروفسور پیتر فلایشمان، استاد دانشگاه ارلانگنِ نورنبرگ، به شکلی دقیق مطالعه شد.
 
در زمان کودکی، بیضه از داخل بدن به سمت كیسه‌ بیضه‌ حرکت می‌کند. آقای فلایشمان اما بر اساس این مدارک می‌گوید «به احتمال فراوان، جلوی رشد بیضه هیتلر گرفته شده بود.»

رشته مدارک پزشکی , کارشناس مدارک پزشکی , کاردانی مدارک پزشکی

محققان مدت‌ها بر این باور بودند که هیتلر یکی از بیضه‌هایش را بر اثر برخورد ترکش در نبرد سُم در جنگ جهانی اول از دست داده است. این شایعه توسط فرانچیزِک پاولار، کشیش لهستانی و مورخ غیرحرفه‌ای، تایید شده بود. وی مدعی شده بود که یکی از پزشکان ارتش آلمان که هیتلر را پس از برخورد ترکش مداوا کرده بود، شخصا این مسئله را برای او بازگو کرده است.
 
این مدارک همچنین با گفته‌های پزشک دوران کودکیِ هیتلر در تناقض است. وی در پاسخ بازپرس‌های آمریکایی در سال 1943 میلادی گفت که دستگاه تناسلی پیشوا کاملا سالم است.


ویدیو : افشای مدارک پزشکی جدید علیه "هیتلر"