افشای روابط نامشروع آرنولد با خدمتکارش : آرنولد شوارتزینگر بعد از اعلام جدایی ...


آرنولد شوارتزینگر بعد از اعلام جدایی از همسرش از وجود فرزند نامشروع خود پرده برداشت. وی با یکی از خدمتکاران خود رابطه غیراخلاقی برقرار و اینک از وی یک کودک نامشروع دارد. این مسئله درست همان دلیلی است که باعث جدایی آرنولد از همسرش شد و تلاش می کرد این دلیل را برای همیشه پنهان نگاه دارد. آرنولد که پس از 25 سال از همسرش جدا شد پیش از این تاکید کرده بود که هیچ کسی از طرف این دو جزئیات جدایی شان را اعلام نخواهد کرد.

روابط نامشروع , روابط نامشروع بازیگران ایرانی , روابط نامشروع خانوادگی

آرنولد که پیش از این از سوی مشاورانش پیشنهاد نامزد شدن در انتخابات ریاست اتحادیه اروپا را شاهد بود، چندی پیش از همسرش که پیش از این خبرنگار ان بی سی بود جدا شد. آرنولد 63 ساله اخیرا این خبر جدایی خود را در گفت وگو با خبرنگار روزنامه تایمز تایید کرده و گفته است که این اقدامی حرفه ای و شخصی برای هریک از آنها است. آرنولد همچنین گفته است که پس از تامل بسیار، بحث و دعا کردن به این تصمیم رسیده اند و در حین تنهایی برای آینده خود تصمیم خواهند گرفت.
وی تاکید می کند که به وظیفه والد بودن خود برای 4 فرزندی که دارند ادامه می دهند چرا که این 4 فرزند برای هر دوی آنها بسیار عزیز هستند. آرنولد تاکید کرده است که این یک تصمیم شخصی است و هیچ فردی از طرف آنها بعد از این اظهار نظری در این رابطه نخواهد کرد.

منبع : خبرگزاری برنا


ویدیو : افشای روابط نامشروع آرنولد با خدمتکارش