افشای جزئیات تازه از پرونده قتل :         با پیشرفت تحقیقات جزئیات جدیدی از ...



 

 

پیگیری پرونده قضایی , فکر تازه , پرونده سعید طوسی

 

 

با پیشرفت تحقیقات جزئیات جدیدی از اعمال مجرمانه جوان متهم به قتل برملا شد. ساعت ۸ شب ۲۸ مهر امسال مأموران كلانتری ۱۶۰ خزانه از وقوع یك شلیك گلوله و زخمی شدن یك مرد با خبر شدند.


مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك مرد ۴۰ ساله به نام عباس بر اثر اصابت یك گلوله به بدنش به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان هفتم تیر به قتل رسیده است.


روشن ، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد این فرد به مغازه‌داران مدعی شده‌ است جوان ۱۹ ساله‌ای به نام حسین وی را به قتل رسانده ‌است.

 

وی افزود: تحقیقات آغاز شد تا اینكه یك مرد جوان به نام حسین ۱۹ ساله دستگیر شد و از وی یك قبضه سلاح كمری به همراه خشاب و گلوله به دست آمد. این فرد در ابتدا مدعی شد از قتل عباس اطلاعی ندارد اما سپس به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعی شد به عباس مقدار زیادی داروهای نیروزا و مكمل‌های غذایی داده است و بر سر تسویه حساب پول آن با یكدیگر درگیر شده‌اند.

 

بازپرس روشن گفت: تحقیقات ادامه یافت تا اینكه این فرد در ادعایی تازه مدعی شد كه اسلحه متعلق به عباس بوده است و عباس به سمت وی نشانه رفته اما در یك زد و خورد متوجه شلیك شدن گلوله و مرگ عباس شده است.

 

وی اضافه كرد: این بار تحقیقات توسط كارشناسان سلاح آغاز شد اما مشخص شد مسیر تیر به گونه‌ای بوده كه حسین شلیك كننده بوده است و امكان شلیك تیر به صورت بی‌هدف منتفی شد.

 

همچنین مشخص شد حسین تعدادی از فشنگ‌ها را به یكی از دوستانش داده تا وی فشنگ‌ها را به دست پدرش برساند كه همین امر نشان داد حسین از پیش تصمیم به این كار گرفته است.

 

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پدر حسین به اتهام اختفای ادله جرم دستگیر و بازداشت شد اما مدعی شد پسرش تا كنون دست به هیچ اقدام مجرمانه‌ای نزده است.

 

روشن افزود: تحقیقات پیشرفت‌های خوبی داشت تا اینكه مشخص شد حسین در ۳ اداره مختلف و پایگاه مختلف پلیس آگاهی پرونده مفتوح دارد و تحت تعقیب است.

 

در سوابق حسین مشخص شد این فرد به اتهام سرقت مسلحانه و همچنین زورگیری مدتهاست فراری است و با چندین نفر از دوستانش باندهای مختلف سرقت را پایه‌ریزی كرده است.







ویدیو : افشای جزئیات تازه از پرونده قتل