افشاگری های مجاهد خذیراوی از ماجرای میهمانی رفتنش : مجاهد خذیراوی از اتفاقات ...



مجاهد خذیراوی , دانلود فیلم ماجرای افشاگری محسن افشانی در مورد ماه عسل و احسان علیخانی , ماجرای افشاگری رابعه اسکویی

مجاهد خذیراوی از اتفاقات سال 80 و محرومیتش از فوتبال دل پری دارد و دست به افشاگری می زند.

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی، درباره اتفاقات آن سال می گوید: «ببین خدا شاهد است اگر من کاری کرده باشم. فقط یک جشن تولد رفته بودم. اگر کاری می کردم، دلم نمی سوخت. به روح پدرم اگر تهمت هایی که به من زده بودند درست بود، اینقدر نمی سوختم. ولی مجاهد خذیراوی هیچ کاری نکرد. من را پیش خانواده ام خراب کردند.

 

ببیند با مجاهد خذیراوی به خاطر حضور در یک تولد چکارها کردند آنوقت طرف را از داخل تانکر آب بیرون آورده اند، ولی محرومش نکردند. یا آنهایی که فرار کردند را، چیکار کردند؟ تازه پست و مقام هم گرفتند. کسی که از پنجره بیرون پرید را نگرفتند؟ با او چیکار کردند؟ آن وقت مجاهد خذیراوی که یک جشن تولد رفت و 16 سالش بود، باید اینقدر محروم می شد؟

 

شما از بچه 16 ساله چه توقعی دارید؟ الان بازیکن 30 ساله خیلی کارهای بدتر می کند. من که فقط 16 سالم بود. چیزی بلد نبودم. داخل خوابگاه بودم. اگر من کاری کردم تقصیر بزرگ ترها بود. من را از آبادان آوردید تهران، باید از من مواظبت می کردید. باید به من چیزهایی را یاد می دادید. تک و تنها افتاده بودم در یک خوابگاه. از من 16 ساله چه توقعی دارید؟» گفت و گوی کامل مجاهد را می توانید امروز در خبرورزشی بخوانید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : افشاگری های مجاهد خذیراوی از ماجرای میهمانی رفتنش