افشاگری جدید از نقش آقای "الف.ر.م" در دادگاه فساد بزرگ اقتصادی :   دادگاه فساد ...



15 روش جدید برای بزرگ کردن سینه زنان , آقای شجاعی خودت علامت سوال بزرگ فوتبالی , فساد سیاسی یا اقتصادی

 

دادگاه فساد مالی بزرگ؛

افشاگری جدید از نقش آقای "الف.ر.م" در دادگاه فساد بزرگ اقتصادی

در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی بزرگ، خواهرزاده آقای "الف.ر.م" به عنوان مطلع از پشت پرده مدیران دولتی در این پرونده پرده برداشت.

مهر: در ادامه دوازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی بزرگ "ع . ر" خواهر زاده آقای " الف.ر.م " که یکی از متهمان این پرونده است به عنوان مطلع در جایگاه شهود قرار گرفت و گفت: بیشتر از آنکه مردم با اسم من آشنا باشند بر این نکته تاکید دارند که خواهر زاده آقای " الف.ر.م " هستم.

وی ادامه داد: تمام سخنانی که به عنوان مطلع می گویم را به عنوان وظیفه و اینکه یکی از سربازان نظام هستم بیان می کنم و تحت هیچ فشاری نیستم. من 7 سال است که خون دل می خورم و 7 ماه است که دندان روی جگر گذاشته ام. من با آقای " الف.ر.م " 3 سال است قطع ارتباط کرده ام و امروز پس از 7 ماه بازداشت می خواهم نقدی بر عملکرد وی داشته باشم.

در ادامه قاضی پرونده تذکر داد که مطلع با سرعت بیشتری اظهارات خود را بیان کند که وی گفت: در مدتی که در زندان بودم با کسی حرف نزدم بنابراین سرعت حرف زدنم گرفته شده است.

ع . ر در ادامه با اشاره به سابقه فعالیتهای فرهنگی اقتصادی و گردشگری خود گفت: به دلیل اشتراکات کاری با آقای " الف.ر.م " فعالیت نزدیکی داشتم اما هیچگونه درآمد و دریافتی از این همکاری کسب نمی کردم و به راحتی سوءمدیریت و عملکردها را تذکر می دادم.

مشاوران دیپلم ردی آقای الف.ر.م

ع . ر با بیان اینکه برخی از مشاوران آقای " الف.ر.م " دیپلم و یا دیپلم ردی بودند از تخلفات گسترده ای در سطح مدیران وی صورت می گرفت گفت: این اتفاقات فضا را برای ما تنگ کرده بود.

وی با اشاره به تخلفات مدیریت وقت دفتر آقای " الف.ر.م " گفت: تخلفاتی که وی انجام داد را شرم می کنم که نمی گویم و زمانی که کارهای این افراد را اطلاع می دادم بدتر بر علیه من پرونده سازی می شد.

ع. ر با اشاره به تخلفات گسترده ای که از سوی آقای " الف.ر.م " در دولت رخ می داد و انتصاباتی که از سوی وی صورت می گرفت گفت: به طور مثال معاون گردشگری وقت تخلفات گسترده ای که ریزترین آن مخدوش کردن نامه های ارسال شده به دبیرخانه یا بدهکار کردن افراد بود را می توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: زمانی که در خصوص تخلف ایشان در خصوص پروژه گردشگری بلوار کشاورز به آقای " الف.ر.م " اطلاع دادم وی به من گفت به جای این کارها دلت را بزرگ کن.

وی از دخالت افراد نزدیک به آقای " الف.ر.م " در تصدی گری پستهای کلیدی خبر داد و گفت: ردپای این افراد در پروژه های بخش خصوصی و پروژه های بزرگی مانند کیش نیز بود.

این متهم از همکاریهای نزدیک آقای "پ" قائم مقام وقت بانک مرکزی، آقای " الف" معاون وقت بانک بیمه وزارت اقتصاد با آقای "الف.ر. م " خبر داد و گفت: تمامی این افراد در این پرونده به عنوان متهم حضور دارند.

وی با اشاره به نقش آقای " ی " از مدیران آقای " الف.ر.م " گفت: وقتی از تخلفات این فرد گله کردم به جای حذف ایشان پست بالاتری به وی داده شد که این به ارتباط این فرد با آقای " الف.ر.م " مربوط می شد. این در حالی بود که وزیر سابق راه به شدت از عملکرد این فرد انتقاد و جلوه وی را برای من مخدوش کرده بود.

وی تاکید کرد: ارتباط من با خسروی پس از قطع رابطه با آقای " الف.ر.م " به صورت انجام کارهای تبلیغاتی و بازرگانی برای شرکتهای وی بود.

وی در ادامه با اشاره به خرید شرکت ابنیه راه آهن توسط خسروی برای واگذاری 15 پروژه ملی کشور به وی گفت: وقتی وزیر راه سابق از عملکرد آقای " ی " ابراز ناراحتی کرد و حتی وی را دزد خطاب کرد او فهمید بزودی برکنار می شود و تلاش کرد به طور مستقیم با خسروی ارتباط برقرار کند و واسط این ارتباط جدید معاون گردشگری وقت آقای " م . م " بود. آقای " م . م " از آدمها به عنوان پله و ابزار استفاده می کرد حتی وقتی به دایی ام از عملکرد این تیم انتقاد می کردم نمی پذیرفت که سبب قطع رابطه من با وی شد.

ع . ر ادامه داد: از اینکه خواهرزاده آقای " الف.ر.م " هستم خجالت می کشم و همین جا اعلام می کنم دیگر پیوند خواهرزادگی میان ما نیست.

این متهم در ادامه جلسه با اشاره به حضور دوباره آقای " الف.ر.م " به عنوان مسئول اتاق پروژه های ریاست جمهوری گفت: او برای آنکه تعهدات فعلی خود را جامه عمل بپوشاند پروژه دو طبقه کردن رامسر را رسمی کرد.

وی در پایان تاکید کرد: من نباید 7 ماه بازداشت باشم افرادی که این حمایتها را می کنند و مانند اختاپوس در دولت و بخش خصوصی سایه افکنده اند و هر جا پول و مال است حضور دارند باید تاوان پس بدهند.

وی تاکید کرد خود آقای " الف.ر.م " باید تاوان این کارها را بدهد. من 3 سال است که با وی ارتباطی ندارم. من دارم تاوان یک جسم و یک نسبت را می دهم.

ع . ر خاطرنشان کرد: اگر همان زمان که مقام معظم رهبری تذکراتی در رابطه با آقای " الف.ر.م " داده بودند این تذکرات عملی می شد اینها اینگونه دچار توهم قدرت نمی شدند./مهر


ویدیو : افشاگری جدید از نقش آقای "الف.ر.م" در دادگاه فساد بزرگ اقتصادی