افشارزاده: چه کسی گفته ما پول نداریم؟! : مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چه کسی ...


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چه کسی گفته ما پول نداریم؟! وزارت ورزش مبالغی را در اختیار ما قرار داده است و ما هم نمی‌توانیم ساکت نشسته و تیم را رها کنیم. خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده پس از جلسه امروز (جمعه) اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با ایگور استیماچ با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌هایی که داشتیم سعی کردیم پیش برویم و بعد از عدم واگذاری استقلال به بخش خصوصی مذاکرات خود را با چند مربی خوب و مطرح خارجی آغاز کردیم. یکی از این مربیان همین فردی بود که امروز به دفتر ما آمد. البته یک مربی برزیلی هم مدنظرماست که به زودی او هم به ایران می‌آید.تکلیف استیماچ فردا مشخص می‌شود
وی ادامه داد: استیماچ برنامه‌هایش را ارائه داد و ما با توجه به مسائل مالی مجبور هستیم که فردا به دفتر سجادی رفته و با او جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنیم. نتیجه نهایی در این مورد فردا مشخص می‌شود.
چه کسی گفته ما پول نداریم؟!
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه هزینه قرارداد این مربی و سایر بازیکنان از کجا تأمین می‌شود و اینکه باشگاه استقلال پولی دارد، گفت: چه کسی گفته ما پول نداریم؟! وزارت ورزش مبالغی را در اختیار ما قرار داده است و ما هم نمی‌توانیم ساکت نشسته و تیم را رها کنیم. مطمئن باشید مبلغی را از هر کجا باشد تهیه می‌کنیم و کار خود را با مربی و بازیکنان انجام می‌دهیم.
روی عقد قرارداد با استیماچ خوش‌بین هستیم
افشارزاده خاطرنشان کرد: روی عقد قرارداد با استیماچ خوش‌بین هستیم. او مربی باتجربه‌ای است و مربی تیم ملی بوده است. همچنین متوجه شدیم کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال کشورش هم بوده است. احساس می‌کنیم او فردی سلامت است و می‌تواند به استقلال کمک کند.
مربی برزیلی مدنظر ما با باشگاهش قرارداد ندارد
وی در خصوص اینکه مربی برزیلی مدنظر استقلال با باشگاهش قرارداد دارد، گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم او با باشگاهش در تایلند قرارداد ندارد.
سعی می‌کنیم با حداقل پول کار خود را آغاز کنیم
خبرنگاری پرسید از نحوه صحبت‌های شما اینگونه برداشت می‌شود که با استیماچ به توافق نمی‌رسید که وی در این باره یادآور شد: زود قضاوت نکنید. آن پیشنهادی که ما از این مربی دریافت کرده بودیم با پیشنهاد کنونی متفاوت است. البته در مذاکرات معمولاً این مسائل پیش می‌آید. ما به صورت مستقیم با او صحبت نکرده بودیم و ارتباط ما از طریق ایمیل و تلفن بود. سعی می‌کنیم با حداقل پول کار خود را آغاز کنیم و اقدامی ارزشمند داشته باشیم.
ما تنها با استخدام یک مربی مدنظر استیماچ موافقت کردیم
افشارزاده تأکید کرد: استیماچ از ما درخواست استخدام دو کمک مربی مدنظرش را کرده است که ما تنها با یک کمک موافقت کرده‌ایم.
امیری به همراه نظری جویباری در جذب بازیکن به استقلال کمک می‌کند
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضور بهرام امیری در این باشگاه به جای علی نظری جویباری اظهار داشت: از بهرام امیری قرار است در استقلال استفاده کنیم و او به همراه علی نظری جویباری در جذب بازیکن به استقلال کمک خواهند کرد. امیری تجربه بسیار خوبی دارد و باید از تجربیات ارزنده او استفاده کرد. نظری هم همچنان معاون ورزشی باشگاه است.
تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک خارجی سرمربی استقلال شود
وی در واکنش به این سؤال که آیا امکان دارد مربی فصل آینده استقلال ایرانی باشد، خاطرنشان کرد: به هر حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک مربی خارجی هدایت استقلال را برعهده بگیرد. در این خصوص هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و اجازه دهید کار به سلامت جلو برود تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.
توفیقی مشاور عالی من است
افشارزاده در پاسخ به این پرسش که «توفیقی اکنون در باشگاه استقلال چه سمتی دارد؟»، گفت: او مشاور عالی من است که در این مدت هم زحمات زیادی را برای استقلال کشیده است. از او خواستم که بیاید و به من کمک کند. توفیقی در خصوص مسائل باشگاه نظراتش را به من داده و اکنون هم اکثر برنامه‌های انجام شده توسط او پیگیری می‌شود. به نظرم نباید کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده‌اند به راحتی فراموش کنیم.
بعد از انتخاب سرمربی از روشن نیز در باشگاه استفاده می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا حسن روشن دیگر در کمیته فنی این باشگاه حضور نخواهد داشت، عنوان کرد: کمیته فنی باشگاه توسط دو نفر از اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. مطمئناً بعد از انتخاب سرمربی از روشن نیز در باشگاه استفاده خواهیم کرد.
وی درباره جلسه فردا با استیماچ در وزارت ورزش و جوانان گفت: این جلسه را باید با سجادی هماهنگ کنم تا در خصوص زمان آن تصمیم‌گیری کنیم.


ویدیو : افشارزاده: چه کسی گفته ما پول نداریم؟!