افشارزاده: من و رحیمی صددرصد هماهنگیم : مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید جلسه ...


مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید جلسه امروزش با امیررضا خادم و محمدرضا رحیمی جهت هماهنگی درباره سقف قراردادها بوده است. ایسنا: مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید جلسه امروزش با امیررضا خادم و محمدرضا رحیمی جهت هماهنگی درباره سقف قراردادها بوده است.

بهرام افشارزاده درباره جلسه امروز با امیررضا خادم گفت: در این جلسه‌ درباره سقف قراردادها و مسائل دریافتی بازیکنان صحبت‌ و هماهنگی‌های لازم انجام شد. البته من و آقای رحیمی صددرصد با هم هماهنگیم اما این جلسه هماهنگی لازم بود چرا که دو تیم استقلال و پرسپولیس مورد توجه مردم هستند و با این جلسه تلاش کرده‌ایم تا به گونه‌ای کار شود که مشکلی ایجاد نشود. آقای خادم هم نقطه نظرات‌شان را ارائه دادند و درباره این مسائل صحبت‌های خوبی کردیم.

او در پاسخ به سوالی درباره زمان باز شدن حساب باشگاه استقلال اظهار کرد: تلاش‌مان این است که فردا حساب را باز کنیم اما اگر نشد نهایتا تا اوایل هفته آینده این اتفاق رخ می‌دهد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی چارت باشگاه استقلال کامل می‌شود و معاونین این باشگاه مشخص می‌شوند، گفت: فعلا در حال مطالعه افراد هستیم. قطعا کسانی که بتوانند به ما کمک کنند را در این چارت قرار می‌دهیم. حتی ما سایت را هم امروز از آقای فتح‌الله‌زاده تحویل گرفتیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌توان منتظر خبر جذب بازیکن از سوی استقلال بود، بیان کرد: سخت است اگر بخواهم زمان دقیقی را مطرح کنم. به هر حال وضعیت ما مشخص است و در شرایط سخت و پرفشاری قرار داریم. آقای نظری جویباری مذاکرات را پیش می‌برد و تا جایی که من می‌دانم شرایط خوب است. از طرفی دیگر برخی از بازیکنان اصلی ما در اردوی تیم ملی هستند و تکلیف‌شان به این زودی‌ها روشن نمی‌شود. با این حال با توانایی‌های آقای جویباری و نظرات آقای قلعه‌نویی مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

او در پایان با اشاره به تعمیرات کمپ ناصر حجازی افزود: در این مدت ترمیم و تعمیر کمپ ناصر حجازی را در دستور کار داشته‌ایم و با شهردار منطقه هم صحبت‌هایی کرده‌ایم تا ان‌شاءالله وضعیت این کمپ بهتر از گذشته شود.


ویدیو : افشارزاده: من و رحیمی صددرصد هماهنگیم