افشارزاده: باید میزبانی را رعایت می‌کردیم : مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر ...


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر آقای خلیلیان بابت بلیط وی‌آی‌پی گلایه کرده حق دارد و ما باید در این مورد میزبانی را رعایت می‌کردیم. خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان و پیروزی آبی‌پوشان اظهار داشت: بازی بسیار خوب بود و بازیکنان استقلال با تمام قوا جنگیدند. فکر می‌کنم ما فعل خواستن را خوب صرف کردیم. جا دارد از سرمربی تیم و بازیکنان نیز تشکر کنم و امیدوارم روز چهارشنبه مقابل سایپا همین روند را از استقلال شاهد باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تعریف و تمجید از عملکرد ملی‌پوشان این تیم گفت:‌حیدری، صادقی، فروزان و حتی بیک‌زاده که با دست مصدوم بازی می‌کرد تلاش بسیار زیادی انجام دادند و یک لحظه هم کوتاهی نکردند که این مسئله جای تقدیر دارد.

افشارزاده در خصوص اینکه شب قبل از بازی به کرار پولی پرداخت شده است، گفت: بازیکنان خواستار مطالبات‌شان هستند و ما هم همه را لحاظ می‌‌کنیم. نه تنها به کرار از طریق شما می‌گویم به همه بازیکنان طی این هفته مبالغی را پرداخت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت‌‌وگو با فارس در خصوص گلایه‌های مهرزاد خلیلیان مبنی بر اینکه جایگاه VIP برای آنها در نظر گرفته نشده بود، گفت: خلیلیان حق دارد و ما باید این کار را می‌کردیم. البته دیروز کمی گرفتار بودم و نتوانستم به ورزشگاه بروم اما حرف او درست است و ما باید شرایط میزبانی را به خوبی رعایت می‌کردیم و در اختیار آنها VIP قرار می‌دادیم. البته این را هم بگویم که VIP دیروز آماده نبود ولی این مسئله جای توجیه ندارد.


ویدیو : افشارزاده: باید میزبانی را رعایت می‌کردیم