افشارزاده: از تراکتوری‌ها گله‌مندم : مدیرعامل استقلال می‌گوید از رفتار تماشاگران ...


مدیرعامل استقلال می‌گوید از رفتار تماشاگران تراکتورسازی در بازی تیمش برابر آنها گلایه‌مند است و اعتقاد دارد که خطیبی باید از بروز برخی اتفاقات جلوگیری می‌کرده است. خبرگزاری ایسنا: بهرام افشارزاده درباره مصاف روز گذشته تیمش برابر تراکتورسازی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. این بازی به دلیل قرار داشتن پیش از داربی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و همین مسئله بر بازی دو تیم تاثیر داشت. هیچ یک از دو تیم نمی‌خواستند شکست بخورند که دلیل این مسئله جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی بود. اعتقاد دارم که بازیکنان ما در این بازی در حد توانشان کار کردند و متاسفانه روی اشتباه‌های فردی گل دوم را خوردیم.

او افزود: در گل دومی که ما دریافت کردیم، مدافعان و دروازه‌بان ما اشتباه‌های زیادی داشتند و مقصر بودند. با این‌حال امیدوارم از این تساوی درس گرفته باشیم و بازیکنان دیگر این اشتباه‌ها را تکرار نکنند. قطعا با تمرینات قلعه‌نویی بازیکنان این بازی را فراموش می‌کنند و تنها به داربی فکر می‌کنند و ان‌شاءالله که این اشتباه‌ها را در آن بازی نبینیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه با گلایه از رفتار تماشاگران تبریزی عنوان کرد: من به شدت از تماشاگران تراکتورسازی گله‌مند هستم. آقای خطیبی باید از این رفتار تماشاگران جلوگیری می‌کرد چراکه قلعه‌نویی در تبریز سال‌ها زحمت کشیده بود. این صحیح نیست نسبت به کسی که در آن شهر زحمت کشیده اینگونه بی احترامی شود. فوتبال برد و باخت دارد اما این رفتارهاست که در یادها می‌ماند. خیلی از قهرمانان ورزش ایران فراموش شده‌اند اما آنچه جاودانه مانده، آنهایی هستند که خوی پهلوانی و منش خاصی داشته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که تاریخ داربی چه زمانی مشخص می‌شود، بیان کرد: احتمالا امروز یا فردا تاریخ داربی اعلام می‌شود هرچند که برای ما فرقی نمی‌کند که این بازی دوم آذر باشد یا هفتم این ماه.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا با حل مسئله حق پخش، اسپانسر استقلال همچنان تمایل به ادامه کار با این باشگاه را دارد یا نه، اظهار کرد: با حل مسئله حق پخش وضعیت بهتر شده و آقای سبک‌دست به عنوان نماینده اسپانسر باشگاه استقلال هم علاقمند است تا کار را ادامه دهد. امروز با ایشان جلسه‌ای دارم و قرار است درباره پول بازیکنان صحبت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش دعوت از شش بازیکن تیمش برای تیم ملی کافی بوده است، تصریح کرد: به هرحال باید از تیم‌های دیگر هم در تیم ملی بازیکنانی دعوت شوند (باخنده). 6 بازیکنی که از تیم ما دعوت شده‌اند، از بازیکنان اصلی محسوب می‌شوند که امیدواریم در اردوی تیم ملی مصدوم نشوند چراکه مصاف حساسی در داربی داریم. البته آرزو می‌کنم آنها برای تیم ملی در بازی با کره مثمر ثمر باشند و بتوانند علاوه بر کمک به تیم ملی، سرحال به تیم ما اضافه شوند.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا میان او و افجه‌ای دلخوری‌ای ایجاد شده است، گفت: صحبتی که من درباره افجه‌ای کردم یک توصیه مدیریتی بود و از بزرگ نمایی‌ای که در این میان رخ داده گله‌مندم. ما یک سیستم یک دست هستیم و کسی نمی‌تواند خللی در کار ما ایجاد کند.


ویدیو : افشارزاده: از تراکتوری‌ها گله‌مندم