افسردگی و کم شدن میل جنسی : در شرایط پر استرس، ترشح هورمون های هیپوفیز و هیپوتالاموس ...


در شرایط پر استرس، ترشح هورمون های هیپوفیز و هیپوتالاموس کاهش می یابد و در نهایت با تاثیر روی غدد جنسی باعث کاهش ترشح هورمون های جنسی می شود. وب سایت نی نی بان: استرس و افسردگی می توانند از طریق تاثیر بر هورمون های هیپوفیز که فرماندهی غدد درون ریز بدن را بر عهده دارند، باعث کاهش ترشح هورمون های جنسی شوند.

افسردگی و کم شدن میل جنسی

داروهای ضد افسردگی کاهش میل جنسی , کاهش میل جنسی دارو افسردگی , رابطه جنسی

متخصصان غدد بر این باورند که استرس روی هورمون های فوق کلیه تاثیر می گذارد و باعث ترشح هورمون کورتیزول یا هورمون استرس می شود. معمولا در مواقع هیجان، ترس و حتی افسردگی ترشح این هورمون افزایش می یابد تا مقاومت بدن را در مواجهه با استرس بالا ببرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زیبا شدن فرزند با راهکارهای طب سنتی

افسردگی , درمان افسردگی , جنسی

از قدیم کارهای زیادی برای زیبا شدن فرزندشان انجام می دادند، مثلا همسر زیبا انتخاب می کردند و یا بچه ای زیبا در بستر زن و شوهر می نشاندند و یا زن باردار را به دیدن کودکان زیبا می بردند و یا می گفتند اگر زن بارداری آب دریا بخورد، چشمان فرزندش آبی خواهد شد!

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تقویت حافظه کودکان با بازی

روابط جنسی , مشکلات جنسی , کاهش میل جنسی

اگر متوجه شده باشید کودک شما در به خاطر سپردن جهت‌های ساده مشکل دارد و فراموشکار است در حالی که به طور معمول آدم فراموشکاری نیست. قبل از اینکه وحشت کنید و به کودک‌تان برچسب بزنید بهتر است روی حافظه‌ کاری او متمرکز شوید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پدر و مادرهای حرفه‌ ای این شکلی اند!

افزایش میل جنسی , تست افسردگی , میل جنسی

پدر و مادر حرفه‌ای، بچه‌ «باعرضه» بار می‌آورند نه شاگرد اول! برایشان مهم است بچه راحت بتواند زیپ کاپشنش را بالا بکشد و بند کفشش را ببندد. وقتی سر جلسه امتحان، خودكارش ننوشت اشكش در نیاید و راهی پیدا کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



کودک تپل می خواهید کلیک کنید!

مشاوره جنسی , تجاوز جنسی , تقویت قوای جنسی

متخصصان به تازگی مطالعه‌ای روی كودكان بین سه تا پنج سال انجام دادند كه در زمان خواب كودكان و فعالیت آنها و در معرض نور قرار گرفتن آنها را برای دوره‌ای به مدت دو هفته اندازه‌گیری كردند و در این مدت قد و وزن آنها را هم اندازه می‎گرفتند تا بتوانند شاخص توده بدنی آنها را محاسبه كنند و سپس ۱۲ ماه بعد این كار را از پی گرفتند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : افسردگی و کم شدن میل جنسی