افسانه بایگان در سریال پریا +عکس : مجموعه تلویزیونی «پریا» به کارگردانی حسین ...



افسانه بایگان سرریال پریا , افسانه بایگان پریا , افسانه بایگان در پریا

مجموعه تلویزیونی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه از دو هفته پیش در تهران و لوکیشن زندان قصر کلید خورد و سپس گروه به منزلی در شهرک چشمه رفتند.

 

فیلمبرداری سریال "پریا" ادامه دارد

هم اکنون نیز در همین لوکیشن تصویربرداری در حال انجام است. لادن مستوفی، محمود پاک نیت، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی، عمار تفتی، هادی قمیشی و... در این سریال بازی دارند.

بیوگرافی و عکس افسانه بایگان سریال و فیلم های افسانه بایگان , افسانه بایگان , سریال پریا

به تازگی نیز افسانه بایگان به گروه بازیگران سریال پیوسته است. بایگان از سال 87 که سریال «پیامک از دیار باقی» (سیروس مقدم) را روی آنتن شبکه یک داشت، در سریال دیگری بازی نکرد و فعالیت‌هایش را در سینما متمرکز کرد که فیلم‌های «سوپراستار»، «چشمک»، «آقای هفت رنگ»، «زمهریر»، «آدمکش» و این اواخر «خبر خاصی نیست» از جمله آنها هستند.

دانلود سریال پریا , بیوگرافی افسانه بایگان , بازیگران سریال پریا

این سریال برای پخش از شبکه سوم سیما در 40 قسمت تولید می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده: «پریا و کیوان وارد عشقی پر چالش می‌شوند؛ مخالفت اطرافیان از یک سو و شرایط پریا که مطلقه است و صاحب دو فرزند از سوی دیگر».

پسر افسانه بایگان , دورهمی افسانه بایگان , سریال افسانه خورشید و ماه

سایر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: نویسنده: سعید فرهادی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، طراح صحنه: امیر زاغری، مدیر تولید: نعمت‌ا... یمینی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، تدوینگر: امین عابدی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌ وریان.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا , افسانه بایگان دورهمی , داستان سریال پریا

 

اخبارفرهنگی - بانی فیلم

 


ویدیو : افسانه بایگان در سریال پریا +عکس