افزایش قیمت سكه در بازار آتی برای تحویل در اردیبهشت ۹۱ :       قیمت سكه طلای ...



 

 

ورود خودروهای خارجی 2017 به بازار با افزایش قیمت 10 تا 25 میلیون تومانی , افزایش قیمت دلار در بازار , افزایش قیمت در رکود پاییزی بازار

 

قیمت سكه طلای طرح جدید برای تحویل در اردیبهشت ماه ۹۱ افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سكه طلای تمام بهار آزادی برای تحویل در اردیبهشت ماه ۹۱ از ۱۲ مهر ماه در بازار آتی بورس كالا معامله شد كه البته در روزهای دوم و چهارم معامله با كاهش قیمت مواجه بود.

این سكه در ابتدا ۶۵۰ هزار تومان در بالاترین قیمت معامله شد، اما روز دوم با كاهش ۰.۰۳۳۸۵ درصدی دو هزار و ۱۸۰ تومان كاهش یافت و به ۶۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بالاترین قیمت رسید. این سكه در چهاردهم مهرماه با بیش از دو درصد افزایش قیمت برابر با ۱۴ هزار و ۲۳۱ تومان به مبلغ ۶۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

بعد از این افزایش نوسان قیمت همچنان ادامه داشت به طوری كه ۱۶ مهرماه قیمت سكه در بازار آتی نزدیك به دو درصد كاهش داشت كه با كاهش ۱۲ هزار و ۷۶۱ تومان به مبلغ ۶۴۸ هزار تومان در بالاترین قیمت معاملات آن روز رسید.

و بعد از این كاهش دو روز متوالی و به ترتیب ۰.۲۳۵ و ۰.۶۲۹ درصد نسبت به روز قبل افزایش قیمت در معاملات سكه در بازار آتی ثبت شد تا در نهایت سكه با مبلغ ۶۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان در بالاترین نرخ در روز كاری ۱۸ مهرماه در بازار آتی بورس كالا معامله شود..... /  خبرگزارى ایسنا

 


ویدیو : افزایش قیمت سكه در بازار آتی برای تحویل در اردیبهشت ۹۱