افزایش فعالیت اسراییل برای حمله به ایران :       ادعای جروزالم پست: فعالیت ...



 

 

فرماندهان ارتش ترکیه حمله اسراییل به ایران یعنی آتش گرفتن خاورمیانه طی چند ساعت , افزایش رتبه الکسا در ایران , برنامه غذایی برای افزایش وزن

 

ادعای جروزالم پست:

فعالیت اسراییل در آمریکا برای حمله به ایران افزایش یافته است

یک مقام نظامی اسراییلی که نخواسته است نامش فاش شود به روزنامه جروزالم پست اسراییل در این باره می گوید : " بدون تهدید به حمله نظامی ، احتمالا تحریم ها موثر نخواهند بود .

روزنامه جروزالم پست اسراییل طی گزارشی ادعا کرد که رژیم اسراییل پس از تصویب چهارمین قطعنامه تحریمی ایران در شورای امنیت لابی خود را در کاخ سفید برای تدیون یک طرح واقعی برای حمله احتمالی به ایران افزایش داده است .

به گزارش عصر ایران این روزنامه اسراییلی با ادعای این موضوع نوشت : " استراتژی اخیر اسراییل در قبال ایران هم شامل همکاری با سیاست های کاخ سفید در قبال ایران می شود و هم ( نیم نگاهی به ) اقدام یکجانبه نظامی تل آویو علیه ایران دارد ".

این روزنامه می افزاید : " حالا که آخرین قطعنامه های تحریمی برای تشدید فشارها به ایران تصویب شده ، اسراییل از آمریکا و جامعه جهانی می خواهد تا روی گزینه کاربرد نیروی نظامی برای بازداشتن ایران از فعالیت های اتمی فکر کنند ".

یک مقام نظامی اسراییلی که نخواسته است نامش فاش شود به روزنامه جروزالم پست اسراییل در این باره می گوید : " بدون تهدید به حمله نظامی ، احتمالا تحریم ها موثر نخواهند بود ".

این مقام ناشناس اسراییلی با ادعای اینکه ایران در زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003 از ترس اینکه فکر می کرد هدف بعدی پس از حمله به عراق است فعالیت های اتمی خود را موقتا متوقف کرد ، افزود : " از آن زمان به بعد تهدید نظامی علیه ایران رخت بر بست ، در حالی که همه می دانیم که کلید موفقیت دیپلماسی یا گزینه تحریم وجود یک طرح واقعی برای حمله نظامی است ".

جروزالم پست در ادامه می نویسد که کاربرد نیروی نظامی علیه ایران یکی از مهم ترین دستور کارهای دیدار دو هفته پیش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل با باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در کاخ سفید بوده است .

این ادعاها در حالی مطرح می شود که تا کنون هیچ سندی دال بر انحراف ایران از فعالیت های صلح آمیز هسته ای به تایید هیچ مرجع معتبر بین المللی نرسیده و از سوی دیگر این قبیل تهدید ها و لاف زنی ها سال هاست که از سوی مقامات و رسانه های غربی و اسراییلی تکرار می شود ، وانگهی اسراییل امروز آن قدر در باتلاق مشکلاتی که برای خودش ایجاد کرده درگیر شده که عملا امکان مانوری علیه ایران ندارد .

ایران اعلام کرده که ضمن اینکه قافیه را به عملیات روانی حریف نمی بازد ، آماده واکنش سریع به هر گونه تحرک نظامی علیه خود است ...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : افزایش فعالیت اسراییل برای حمله به ایران