افزایش سهمیه عمره دانشجویی سال آینده :     رئیس سازمان حج و زیارت: سهمیه عمره ...



 

افزایش جذابیت اینستاگرام در آینده , افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در سال آینده , افزایش بازدید

 

رئیس سازمان حج و زیارت:

سهمیه عمره دانشجویی سال آینده افزایش می‌یابد


در سال 90 حدود 30هزار دانشجو به عمره مفرده اعزام می‌شوند، ضمن‌اینكه امسال 9 هزار دانشجو به سرزمین وحی اعزام می‌شوند/نصب نرم افزارهای اسلامی،ادعیه،مداحی بر روی گوشی‌های همراه دانشجویان انجام می‌شود.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش سهمیه عمره دانشجویی برای سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، لیالی در حاشیه دیدار با کاروان‌های عمره دانشجویی در مدینه منوره گفت: در سال 90 حدود 30هزار دانشجو به عمره مفرده اعزام می‌شوند، ضمن‌اینكه امسال 9هزاردانشجو به سرزمین وحی اعزام می شوند.
دانشجویان اعزامی به سرزمین وحی از برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی ابراز رضایت کردند.دانشجویان نخستین كاروان كه از روز یکشنبه در مدینه منوره به سر می برند معتقدند اختصاص وقت بیشتر به آنان برای حضور در اماکن متبرکه، اجرای فوق برنامه‌های فرهنگی با حضور مداحان مشهور کشور و مجالس روضه خوانی به نحو مناسبی در حال برگزاری است.
دانشجویان با استقبال از برنامه‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی، محیطی معنوی در کاروان ایجاد کردند.
زیارت دوره ویژه برای دانشجویان در مدینه منوره
بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در اقدامی ویژه ، صبح روز چهارشنبه حدود پنجاه نفر از دانشجویان عمره گزار را به زیارت اماکنی از شهر مدینه برد.
دانشجویان در این بازدید سه ساعته از اماکن مقدس و متبرکه این شهر تاریخی همچون مسجد شیعیان، مساجد درع، استراحه، فسح، حمراء الاسد و غیره دیدن کردند.
کاروان‌های عمره دانشجویی هر شب به صورت دسته جمعی برای زیارت به مسجدالنبی می روند و مراسم روضه خوانی و مداحی به خاطر جلوگیری از حساسیت، بیشتر در هتل‌ها انجام می گیردو روزانه مراسم زیارت جامعه کبیره در یکی از کاروان‌ها انجام می گیرد.
نماینده ستاد عمره در مدینه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد عملیات عمره در مدینه و بعثه مقام معظم رهبری از هر کاروان 90 نفر هر روز به زیارت دوره ویژه مشرف می شوند.دانشجویان در این زیارت ابتدا صبحانه را مهمان شیعیان مدینه می باشند و سپس در جلسات مدینه شناسی مصور که در حسینیه شیعیان برگزار می شود شرکت می کنند.طبق مصوبه شورای فرهنگی بعثه در مدینه روزانه تا 8 اتوبوس در اختیار دانشجویان برای زیارت دوره ویژه قرار می گیرد.
شب گذشته به مناسبت آغاز ماه شعبان و اعیاد این ماه مراسم جشن باشکوهی با حضور 700 نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز تربیت معلم در هتل جوهره العاصمه مدینه منوره برگزارشد.
نماینده ستاد عمره در مدینه گفت:این مراسم با قرائت قرآن و تواشیح خوانی گروه قمر بنی هاشم(ع) از جانبازان دفاع مقدس آغاز شد.در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نقویان در زمینه زیارت و معرفت در آن صحبت کرد که با استقبال دانشجویان مواجه شد.
وی افزود: دیروز اولین جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام والمسلمین نقویان برگزار شد و با استقبال بی نظیر دانشجویان مواجه شد. عصر امروز هم در کاروان دانشجویان تهران به مدیریت مولازاده جلسه پاسخگویی به شبهات با حضور حجت الاسلام والمسلمین نقویان برگزار می شود.
همچنین امشب به مناسبت میلاد امام حسین(ع) مراسم جشنی در هتل قصرالخیام برگزار می شود و فردا شب در هتل جوهره العاصمه میلاد انوار کربلا با دعای کمیل، جشن و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نقویان برگزار می شود.
به‌علاوه ایستگاه شارژ فرهنگی در هتل جوهره العاصمه راه اندازی شد.در این ایستگاه نصب نرم افزارهای اسلامی،ادعیه،مداحی،و نرم افزاری با 40 هزار عنوان کتاب بر روی گوشی های همراه دانشجویان انجام می شود...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : افزایش سهمیه عمره دانشجویی سال آینده