افتضاح ترین تیم فوتبال جهان! +عکس : خیلی‌ها وقتی درباره محل زندگی ماتیو گرین ...


خیلی‌ها وقتی درباره محل زندگی ماتیو گرین می‌شنوند فکر می‌کنند او در تکه‌ای از بهشت زندگی می‌کند اما روزهای او آن طور که خودش می‌گوید همیشه برای سر و کله زدن با بازیکنانی سپری می‌شود که می‌خواهند از زیر سایه لقب بدترین تیم جهان بیرون بیایند. مجله مهر: خیلی‌ها وقتی درباره محل زندگی ماتیو گرین می‌شنوند فکر می‌کنند او در تکه‌ای از بهشت زندگی می‌کند اما  روزهای او آن طور که خودش می‌گوید همیشه برای سر و کله زدن با بازیکنانی سپری می‌شود که می‌خواهند از زیر سایه لقب بدترین تیم جهان بیرون بیایند.

ماتیو گرین صبح‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شود کنار یکی از سواحل زیبای دنیاست اما تمام روز را باید تلاش کند تا شاید بازیکنان تیمش کمی پیشرفت کنند و جای بهتری در جهان داشته باشند. این مرد انگلیس مربی تیم  ملی فوتبال جزایر تورکس و کایکوس است که لقب بدترین تیم فوتبال جهان را یدک می‌کشد. تیم ملی فوتبال جزایر تورکس و کایکوس در رده‌بندی فیفا میان کشورهای جهان با جایگاه ۲۰۷ در آخرین رده قرار دارد و ماتیو گرین دارد تلاش می‌کند تا شاید بتواند این تیم را حداقل یک پله در جدول ارتقا دهد. در جایگاه ۲۰۷ جدول رده‌بندی فیفا علاوه بر این، تیم‌های ملی فوتبال بوتان و سان مارینو دیده می‌شود. تیمی که او مربی‌گری می‌کند آخرین بردش مربوط به سال ۲۰۰۸ در برابر سنت لوسیا بوده و در طول ۲ سال گذشته هم به خاطر کمبود بازیکن نتوانسته یک بازی رسمی درست و حسابی داشته باشد. ماتیو گرین می‌گوید: هر کسی درباره کار من می‌شنود فکر می‌کند من از صبح تا شب کنار ساحل در حال آفتاب گرفتن هستم. کاش می‌توانستم اما آن‌قدر کار و دردسر دارم که حتی فکرش هم به ذهنم خطور نمی‌کند.
 
 پر بازدید ترین لیگ فوتبال جهان , گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان , محبوب ترین تیم ملی فوتبال جهان

عجیب ترین زمین فوتبال جهان  , پرجمعیت ترین شهرهای جهان , ترسناک ترین فیلم جهان
 
جزایر تورکس و کایکوس که زیر نظر انگلیس قرار دارد  در دریای کارائیب و در جنوب شرق باهاما و شمال هائیتی قرار گرفته‌اند. این مجموعه جزایر که مهمترین آنها گراند تورک، ساوت تورک،میدل تورک و ایست تورک به حساب می‌آید مساحتی حدود ۶۱۶ هزار کیلومتر مربع دارد و  جمعیتی حدود ۴۶ هزار نفر در آنها زندگی می‌کنند. یک سوم این جمعیت را اما افراد زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند. به خاطر این جمعیت کم، تیم ملی فوتبال آن معمولاً با کمبود بازیکن مواجه است. کسانی که در بدترین تیم جهان بازی می‌کنند حالا معلم‌ها،وکلا و بازرگانانی هستند که فوتبال برایشان یک علاقه‌مندی است. این جزایر یک لیگ فوتبال هم دارد که ۶ تیم در آن بازی می‌کنند اما اکثر بازیکنان این تیم‌ها محل زندگی اصلی‌شان کشور دیگری است و به همین خاطر ماتیو گرین  عملاً ۲۵ بازیکن دارد که باید از بین آنها تیم ملی را انتخاب کند.
 
 زیبا ترین زن جهان , پولدار ترین افراد جهان , ثروتمند ترین افراد جهان
 
استعدادهای جوان هم وجود دارند اما اکثر آنها مجبورند برای تحصیل وکار به کشورهای دیگر بروند و به همین خاطر نمی‌توانند در اردوها شرکت داشته باشند. فدراسیون فوتبال جزایر تورکس و کایکوس در سال ۱۹۹۶ تشکیل شده و دو سال بعد هم به فیفا پیوسته است اما به خاطر نتایج بعد تیم این جزایر همیشه در رده آخر فیفا بوده‌ است. از سال ۲۰۱۱ تیم ملی جزایر تورکس و کایکوس بازی رسمی نداشته است. در آن سال هم این تیم در مقدماتی رقابت‌های جام جهانی در مقابل تیم باهاماس نتیجه را ۱۰ بر صفر واگذار کرد. ماتیو گرین به همراه بازیکنان تیمش اما هنوز نا‌امید نشده‌اند. آرزوی آنها این است که شاید بتوانند با پیشرفت جایگاه تیم‌شان را از ۲۰۷ به ۲۰۶ ارتقا دهند و دیگر لقب بدترین تیم فوتبال جهان را نداشته باشند.

قدیمی ترین کشور جهان , ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان


ویدیو : افتضاح ترین تیم فوتبال جهان! +عکس