افتتاح پلی متفاوت در بزرگراه مدرس +عکس : مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد ...


مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به مراحل پایانی تکمیل پل طبیعت گفت: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود. خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به مراحل پایانی تکمیل پل طبیعت گفت: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود.

اردشیر نوریان در جریان بازدید مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، شهردار منطقه 3 به همراه تنی چند از معاونین و مدیران زیر مجموعه از آخرین مراحل تکمیل پل طبیعت و بررسی احیای محیط پیرامونی این پروژه و فضای سبز حاشیه بزرگراه مدرس با بیان این مطلب گفت: پل طبیعت یکی از پروژه های شاخص شهر تهران در سالهای اخیر است که با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی آن باید نسبت به بهسازی و احیای محیط پیرامونی و فضای سبز حاشیه بزرگراه مدرس با جدید و سرعت لازم اقدام شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پل به عنوان بزرگترین پل غیرخودرویی کشور تصریح کرد: بخش مرکزی بزرگراه مدرس یک پهنه ویژه و منحصر به فرد در پایتخت محسوب می شود که پل طبیعت اهمیت آن را دوچندان خواهد کرد و از این رو احیا و بهسازی فضای سبز و محیط پیرامونی آن به وسعت 17هزار متر مربع با همکاری سازمان پارکها و شهرداری منطقه 3 با سرعت و جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

نوریان تصریح کرد: پل طبیعت با 7هزار متر مربع مساحت، 14هزار قطعه فولادی در آن آماده سازی و نصب شده و حدود 2 هزار تن وزن دارد و با توجه به ویژگی های معماری و فنی و کاربردی آن می تواند به عنوان نمادی جدید برای پایتخت ایران اسلامی مطرح باشد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد پل طبیعت را یک نقطه ویژه در گردشگری شهری عنوان کرد و افزود: با افتتاح پل طبیعت، شرق و غرب منطقه عباس آباد با یک مسیر ویژه به هم متصل خواهد شد و بدون شک گردشگری شهری در منطقه عباس‌آباد و قلب پایتخت تحول جدی را شاهد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پل طبیعت ، پلی سه طبقه و غیرخودرویی است که برای عابران پیاده و دوچرخه در نظر گرفته شده است و از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد. طول این پل ۳۰۰ متر بوده و سازه‌اش ۲۰۰۰ تن می‌باشد. این پل در ارتفاع ۴۰ متری زمین نصب شده و به وسیله آن بوستان‌های طالقانی در شرق و آب و آتش و بنادر در غرب زمین‌های عباس‌آباد به هم متصل می‌شوند. در واقع این پل با نمای زیبایی که از تهران به نمایش می گذارد نمادی از غلبه طبیعت و زندگی سالم روی ماشین‌ها و زندگی شهری است که می‌تواند نمود خوبی از اهمیت دادن به شهروندان و سلامت روانی آنها باشد.

بزرگراه مدرس شمال , دانشگاه تربیت مدرس , تربیت مدرس

افتتاح , امیرحسین مدرس , امیر حسین مدرس

افتتاح سایت , شهید مدرس , متفاوت

سعید مدرس , افتتاح ایستگاه مترو صیاد شیرازی , افتتاح نقش جهان


ویدیو : افتتاح پلی متفاوت در بزرگراه مدرس +عکس