افتتاح اولین اپل استور رسمی در خاورمیانه : همانطور که اطلاع دارید اپل در کشور ...


همانطور که اطلاع دارید اپل در کشور های خاور میانه تا کنون هیچ فروشگاه رسمی فیزیکی نداشته است و تمامی محصولات تحت عنوان نمایندگی یا با واسطه از اپل استور های رسمی اپل در سایر کشور ها خریداری میشد و در این کشور ها عرضه میشد. وب سایت به روز رسانی: همانطور که اطلاع دارید اپل در کشور های خاور میانه تا کنون هیچ فروشگاه رسمی فیزیکی نداشته است و تمامی محصولات تحت عنوان نمایندگی یا با واسطه از اپل استور های رسمی اپل در سایر کشور ها خریداری میشد و در این کشور ها عرضه میشد.

تازه ترین خبر ها حکایت از این دارد که اپل تصمیم گرفته است بالاخره اپل استور های رسمی خود را در خاور میانه راه اندازی کند مقامات اپل اعلام کرده اند اپل استور های رسمی در کشور امارات متحده عربی در دو شهر ابوظبی و دوبی در تاریخ 29 اکتبر افتتاح میشوند . فروشگاه واقع در دوبی در مرکز خرید Mall of the Emirates در ساعت 16 به وقت محلی و فروشگاه واقع در ابوظبی نیز ساعت 19 در مرکز خرید یاس این شهر افتتاح خواهند شد.

اگر به خاطر داشته باشید مدت ها پیش نیز شایعاتی در زمینه راه اندازی اپل استور رسمی در شهر دوبی را شنیده بودیم و حتی در فوریه‌ی سال 2014 تیم کوک خود به دوبی سفر کرد و در آن جا با مقامات مسئول به مذاکره پرداخت. حال این شایعات همگی به واقعیت تبدیل شدند و اپل در این کشور اپل استور رسمی خود را افتتاح میکند لازم به ذکر است نزدیک ترین اپل استور در نزدیکی خاورمیانه در کشور ترکیه و در شهر استانبول وافع شده است هر دو فروشگاه اپل همانند فروشگاه‌های دیگر این شرکت سرویس‌هایی مانند برگزاری کارگاه‌ها و مراسم مختلف و بسیاری موارد دیگر را در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد.


ویدیو : افتتاح اولین اپل استور رسمی در خاورمیانه