اعلام نظر جنتی درباره انتخابات 7 اسفند : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد شرکت‌کنندگان ...


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات هفتم اسفند ماه را نسبت به دوره‌های گذشته قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: انتخابات تهران همه را غافلگیر کرد و آنچه بسیاری باور نمی‌کردند تحقق پیدا کرد. خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات هفتم اسفند ماه را نسبت به دوره‌های گذشته قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: انتخابات تهران همه را غافلگیر کرد و آنچه بسیاری باور نمی‌کردند تحقق پیدا کرد.

علی جنتی در آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال ضمن تشکر از مردم برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند، اظهار کرد: تعداد افرادی که در این انتخابات شرکت کردند نسبت به سال‌ها و دوره‌های گذشته قابل توجه بود و در این میان کسانی که از فضای مجازی بهره گرفتند توانستند نتایج بهتری به دست آورند.

وی افزود: در روز انتخابات دولت هیچ محدودیتی در انتقال پیامک‌های اپراتورهای تلفن‌های همراه، پیام های شبکه‌های اجتماعی و سایر حوزه‌های ارتباطی ایجاد نکرد و به نظر من بخشی از امنیت انتخابات به دلیل همین موضوع بود چرا که مردم توانستند در این فضا به مکالمه با یکدیگر بپردازند و درباره دیدگاه‌های خود بحث و تبادل نظر کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین متذکر شد: امروز دنیا با سرعت بسیار بالایی در حال تحول است و بخصوص در حوزه فناوری‌و رسانه‌های دیجیتال هر روز انسان با پدیده‌های جدیدی آشنا شده و حس می‌کند این تغییرات برق‌آساست.


ویدیو : اعلام نظر جنتی درباره انتخابات 7 اسفند