اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پردیس‌های پولی :   اخبار دانشگاه - جزئیات ...



اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی , اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 95

 
 اخبار دانشگاه - جزئیات زمان ثبت نام؛
اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پردیس‌های پولی/ 10 هزار نفر پذیرفته شدند

اسامی‌ 10 هزار و 284 نفر از پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ آزمون‌ متمركز پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ 1393 و برخی از كدرشته‌هایی كه پذیرش آنها با سوابق تحصیلی صورت گرفته، اعلام شد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: از میان 10 هزار و 284 نفر  تعداد 3 هزار و 736 نفر معادل 36.33 درصد از پذیرفته شدگان زن و تعداد 6 هزار و 548 نفر معادل 63.67 درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان لازم است ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل و قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، برای كسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارك لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند. پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی که زمان ثبت نام از سوی دانشگاهها و موسساتی آموزشی برای آنها اعلام نشده باید بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش در یكی از روزهای یكشنبه 6 و دوشنبه 7 مهرماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: كلیه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند، بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

داوطلبان می توانند برای اطلاع از مدارك‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ به سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه ها مراجعه کنند.

در رشته محل هایی که تعداد قبولین به حد نصاب تشکیل کلاس نرسد تصمیم گیری درخصوص تشکیل کلاس با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط خواهد بود.

2 ـ با توجه به اینکه در این آزمون ، پذیرش دانشجو در دوره مجازی منحصراً از بین شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی صورت می پذیرد ؛ لذا شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی ( با حداقل سه سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع تحصیلی قبلی و یا حداقل 5 سال سابقه کار منطبق با نظام یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم ) ، به عنوان شاغل شناخته شده و صرفا داوطلبان شاغل ( با شرایط فوق ) ، می توانستند نسبت به انتخاب رشته های مربوط به دوره تحصیلی « مجازی ویژه شاغلین » اقدام کنند . لذا داوطلبان غیر شاغلی که اقدام به انتخاب رشته های دوره تحصیلی مجازی کرده اند ، انتخاب آنان حذف و در این کدرشته محل ها گزینشی صورت نگرفته است.

معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یكسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی كه دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، كارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یك از كد رشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش از تاریخ 9 مهرماه 93 قابل دسترسی خواهد بود.

تغییر رشته، گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و به اینگونه درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود.


 اخبار دانشگاه - مهر


ویدیو : اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پردیس‌های پولی