اعلام مشخصات و ویژگی‌های کامل ساعت‌های هوشمند G Watch و Gear Live : اعلام مشخصات ...



ساعت هوشمند gear s3 , ساعت هوشمند , خرید ساعت هوشمند

اعلام مشخصات و ویژگی‌های کامل ساعت‌های هوشمند G Watch و Gear Live
در  کنفرانس Google I/O ساعت‌های هوشمند گیر لایو و جی‌واچ رسماً معرفی شدند. حالا نوبت به معرفی مشخصات کامل این ساعت‌های هوشمند رسیده است.
جی‌واچ که ماه‌هاست از وجود آن خبر داریم از همین امروز در گوگل پلی برای پیش‌فروش با قیمت 229 دلار آماده شده است. این ساعت هوشمند از یک صفحه‌نمایش 1.65 اینچی IPS LCD با وضوح 280  در 280 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده اسنپ‌دراگون 400 به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم قدرتی حتی بالاتر از بعضی گوشی‌های هوشمند را به همراه خواهد آورد و باتری 400 میلی‌آمپرساعتی آن به ادعای ال‌جی حتی برای صفحه‌نمایش همیشه روشن آن کفایت خواهد کرد.

 

ساعت هوشمند موتورولا , ساعت هوشمند اپل , قیمت ساعت هوشمند

 
جی‌واچ به لطف استاندارد IP67 در برابر نفوذ خاک و گرد و غبار و همچنین فرو بردن زیر آب تا عمق یک متری برای 30 دقیقه مقاوم است. از جمله حسگرهای این ساعت می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما اشاره کرد. ابعاد جی‌واچ 37.9 در 46.5 در 9.95 میلی‌متر و وزن آن 63 گرم اعلام شده است. بند این ساعت هوشمند با هر نوع بند ساعت استاندارد 22 میلی‌متری قابل تعویض است و خود ساعت در ابتدا در رنگ‌های مشکی و سفید-طلایی عرضه خواهد شد. زمان عرضه این محصول 16 تیرماه اعلام شده است.

 

ساعت هوشمند ال جی , ساعت هوشمند سامسونگ , راهنمای خرید ساعت هوشمند

 
حال نوبت به Gear Live می‌رسد. این ساعت هوشمند شباهت زیادی به Gear 2 Neo تایزنی دارد با این تفاوت که سیستم‌عامل آن حالا Android Wear است. صفحه‌نمایش 1.63 اینچی این ساعت به لطف پنل Super AMOLED و وضوح بالاتر 320 در 320 پیکسل جذاب‌تر از جی‌واچ به نظر می‌رسد و یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی نیز در قلب آن قرار دارد.


از دیگر مشخصات گیر لایو می‌توان به 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، بند قابل تعویض، باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی، استاندارد IP67 و ابعاد 37.9 در 56.4 در 8.9 میلی‌متر و وزن 59 گرمی اشاره کرد. گیر لایو هم از همین امروز با قیمت 199 دلار و در دو رنگ مشکی و قرمز شرابی برای پیش‌فروش در گوگل پلی آماده شده است.
منبع : farnet.ir


ویدیو : اعلام مشخصات و ویژگی‌های کامل ساعت‌های هوشمند G Watch و Gear Live