اعلام زمان برگزاری دادگاه روزنامه بهار :   اخبار سیاسی - اعلام زمان برگزاری ...



زمان برگزاری دادگاه قاتل ستایش , اعلام زمان دقیق برگزاری بازی ال کلاسیکو , زمان اعلام نتایج کنکور 95

 

اخبار سیاسی - اعلام زمان برگزاری دادگاه روزنامه بهار

مدیر مسئول روزنامه توقیف شده بهار از برگزاری دادگاه این روزنامه در تاریخ 15 دی ماه امسال خبر دادد.

سعید پور عزیزی روز سه شنبه افزود: دادگاه روزنامه بهار در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار می شود.

به گفته مدیر مسئول روزنامه بهار در این دادگاه علاوه بر موضوع توقیف روزنامه به چند اتهام دیگر که مربوط به شماره های سال گذشته است رسیدگی می شود.

پور عزیزی افزود: در تمامی موارد اتهامی، دادستانی تهران به عنوان مدعی العموم از روزنامه بهار شکایت کرده و این روزنامه شاکی خصوصی یا نهادی ندارد.

مدیر مسئول روزنامه بهار پیشتر از 12 مورد اعلام جرم دادستانی تهران علیه این روزنامه خبر داده بود.

بر اساس این گزارش روزنامه بهار اول آبان ماه امسال مقاله ای را با عنوان «امام؛ پیشوای سیاسی و یا الگوی ایمانی؟» منتشر کرد و سپس به دلیل برخی مطالب آن مقاله، مسئولان این روزنامه با انتشار نامه ای در تاریخ چهارم آبان ماه از توقف خودخواسته انتشار «بهار» خبر دادند.

اما این پایان کار نبود و ششم آبان ماه نیز با حکم هیأت نظارت بر مطبوعات روزنامه بهار توقیف و پرونده آن به قوه قضاییه ارسال شد.

شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه مدیر مسئول روزنامه بهار را احضار و برای وی قرار وثیقه صادر کرد که به دلیل فراهم نبودن وثیقه و پایان وقت اداری، پورعزیزی در بازداشتگاه دادسرای اوین زندانی و در نهایت شامگاه سیزدهم آبان ماه با تودیع وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شد.

پس از بازداشت مدیر مسئول روزنامه بهار و آزادی وی با تودیع قرار وثیقه، حجت الاسلام محسنی اژه ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت نویسنده مقاله روزنامه بهار خبر داد و به گفته پورعزیزی مدیر مسئول روزنامه بهار، نویسنده این مقاله همچنان در بازداشت به سر می برد.

مقاله ای که منجر به توقیف روزنامه بهار شد به قلم علی اصغر غروی نوشته شده است.

اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو : اعلام زمان برگزاری دادگاه روزنامه بهار