اعلام رکوردارترین تخلفات مدارس :  اخبار اجتماعی - اعلام رکوردارترین تخلفات ...



اعلام تخلفات مدارس غیردولتی و مهدها از طرق , اعلام تخلفات رانندگی , تعطیلی مدارس


 اخبار اجتماعی - اعلام رکوردارترین تخلفات مدارس

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ثبت‌نام ۹۰ درصد دبستانی‌ها و ۷۵ درصد دبیرستانی‌ها گفت: ۱۲۷۱ بازرسی از روند ثبت‌نام مدارس صورت گرفته است که فعال نبودن سیستم سناد، عدم اطلاع‌رسانی و دریافت وجه بیش‌ترین تخلفات بود.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با   تسنیم در پاسخ به این پرسش " ثبت‌نام دانش‌آموزان تا چه تاریخی ادامه دارد و تاکنون چند درصد از دانش‌‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند؟" اظهار داشت:‌ آخرین فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تا پایان تیر ماه است و فرصت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد اما به دانش‌آموزانی که بنا به دلایلی از ثبت‌نام بازمانده‌اند، کمک خواهیم کرد که کار ثبت‌نامشان انجام شود.

** ثبت‌نام 90 درصد از دانش‌آموزان ابتدایی و 75 درصد دبیرستانی‌ها
وی افزود: در مقطع ابتدایی 90 درصد از ثبت‌نام‌‌ها انجام شده است و در سایر مقاطع نیز 75 درصد از دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده‌‌اند.

** کلاس بندی دانش‌آموزان تا پایان مرداد به اتمام می‌رسد
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص کلاس‌بندی دانش‌آموزان گفت: کلاس‌بندی در مدارس به عهده مدیر و معاونان مدرسه است البته در مدارس ابتدایی علاوه بر مدیر و معاون، آموزگاران نیز در امر کلاس‌بندی مشارکت دارند و زمان کلاس بندی از سوی مدیر و معاونان مدرسه به تناسب شرایط تعیین می‌‌شود که در مرداد و نهایتاً اوایل شهریور کلاس‌بندی‌ها باید به اتمام برسد.

** پایان نقل و انتقالات به تهران و ساماندهی نیروی انسانی تا اواسط مرداد
ثقفی درخصوص ساماندهی نیروی انسانی عنوان کرد:‌نقل و انتقالات در شهر تهران به پایان رسیده و ساماندهی نیروی انسانی در جریان است وتا اواسط مرداد ‌بخش بزرگی از ساماندهی نیروی انسانی پایان خواهد یافت.

** یک هزار و 271 بازرسی از روند ثبت‌نام مدارس
وی در پاسخ به این پرسش " بازدیدها از روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به چه صورت بوده است و تاکنون بیشترین اعتراضات خانواده‌ها درخصوص چه مواردی بوده است؟" اظهار داشت:‌تعداد کل بازدیدها که توسط بازرسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از ستادهای ثبت‌‌نام انجام شده است در مجموع یک هزار و 271 مورد بوده است.

** بیش‌ترین تخلفات مدارس چه بود؟

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: در این بازدیدها مواردی از تخلفات توسط مدارس مشاهده شد که بیش‌ترین تخلفات مربوط به فعال نبودن سیستم سناد با 62 مورد،‌عدم اطلاع‌رسانی به اولیا با 50 مورد و دریافت کمک‌‌های مردمی با 34 مورد بوده است که تمام وجه‌های دریافتی به خانواده‌ها بازگردانده شد.‌

** 71 تذکر کتبی به مدیران متخلف
ثقفی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای برخورد با این تخلفات گفت:‌ 65 مورد هدایت و راهنمایی مدیر و کارکنان مدرسه برای ثبت‌‌نام،‌107 مورد تذکر شفاهی و 71 مورد تذکر کتبی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است همچنین 2 مدیر خاطی لغو ابلاغ شدند.

وی بیان کرد:‌ احتمال دارد که تعداد دریافت کمک‌های مردمی هنگام ثبت‌نام بیش از این موارد باشد و این انتظار از اولیا وجود دارد که در صورت مشاهده این تخلف به مراکز رسیدگی به شکایات ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند تا با اعلام شکایت آن‌ها با متخلفان برخورد قانونی صورت بگیرد.
 اخباراجتماعی - تسنیم


ویدیو : اعلام رکوردارترین تخلفات مدارس