اعلام دلیل حادثه قطار مشهد- تهران :  اخبار اجتماعی - اعلام دلیل حادثه قطار ...



اعلام مقصر اصلی حادثه تصادف قطار تبریز مشهد در سمنان , حادثه قطار تبریز مشهد , قطار تهران مشهد


 اخبار اجتماعی - اعلام دلیل حادثه قطار مشهد- تهران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حادثه عصر یکشنبه خروج چند واگن قطار مسافری از ریل در محور مشهد - تهران را ناشی از اشکال ریلی دانست.

ˈعلیرضا خسرویˈ روز دوشنبه به ایرنا گفت: برخی از فعالیتهای راه آهن از جمله رسیدگی به خطوط ریلی به بخش خصوصی واگذار شده است که کارگران آن نیز چند وقتی حقوق نگرفته اند.

وی بیان کرد: با افزایش نرخ بلیط قطارها، تشکیلات راه آهن باید به مسایلی که با امنیت سفر مرتبط است بیشتر رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر وجود امنیت در حمل و نقل ریلی و بروز چند حادثه در ماههای اخیر گفت: سقوط هواپیما در تهران و حادثه قطار در یک روز، توجه بیشتر به مسایل حمل و نقل عمومی مردم را ضروری ساخته است.

خسروی به شناور شدن قیمت بلیط هواپیما و قطار در کشور اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مندی مردم را به دنبال نداشته است.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر داده شده از سوی مجلس در این ارتباط گفت: با شناور شدن قیمت بلیط، خود هواپیماها نیز شناور شده اند.

در حادثه روز یکشنبه در مسیر ریلی راه آهن شمالشرق سه واگن شامل دو واگن مسافری و یک واگن توشه در انتهای قطار عادی درجه دو مشهد - تهران بین ایستگاههای شیرین چشمه تا بسطام در شهرستان شاهرود از خط خارج شد که خوشبختانه مسافران این قطار آسیبی ندیدند.

 اخباراجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : اعلام دلیل حادثه قطار مشهد- تهران