اعلام حریفان شاگردان کی روش در اروپا : دبیرکل فدراسیون نروژ به منظور مذاکره ...


دبیرکل فدراسیون نروژ به منظور مذاکره با مسئولان فدراسیون ایران هفته آینده راهی تهران می‌شود. خبرگزاری فارس:‌ دبیرکل فدراسیون نروژ به منظور مذاکره با مسئولان فدراسیون ایران هفته آینده راهی تهران می‌شود.

بر همین اساس قرار است دبیرکل نروژ با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص روابط فوتبالی دو کشور به مذاکره بپردازد که از جمله آنها دیدار تیم‌های ملی دو کشور است که به احتمال زیاد خرداد ماه آینده برگزار می‌شود.

علی کفاشیان نیز روز گذشته این خبر را تأیید کرد و افزود: احتمالاً تیم‌های ملی دو کشور خردادماه سال آینده در اسلو به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این نیز از مقدونیه به عنوان دیگر حریف تدارکاتی تیم ملی نام برده می‌شد که بر همین اساس اگر شاگردان کی‌روش برای دیدار با تیم ملی نروژ راهی اروپا شوند با یک تیر دو نشان زده و در این سفر با مقدونیه نیز بازی خواهند کرد.

**خرداد ماه؛ اولین اردوی تیم ملی در سال 95

پس از پایان دور اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 10 فروردین، مرحله دوم این رقابت‌ها اردیبهشت‌ماه در کوالالامپور قرعه‌کشی می‌شود و دور نهایی انتخاب جام جهانی 2018 در منطقه آسیا از شهریورماه سال آینده اغاز می‌شود.

با این حال طبق برنامه‌ یک ساله‌ای که کی‌روش ابتدای سال جاری برای تیم ملی تا پایان فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ارائه کرد، این تیم نخستین اردوی خود در سال 95 را خرداد ماه و پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

بر همین اساس تیم ملی از اول تا 18 خرداد 95 اردوی خود را برگزار می‌کند که با توجه به برگزاری دیدار با تیم‌های مقدونیه و نروژ، بخشی از این اردو در اروپا برگزار خواهد شد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فیفا برنامه دیدارهای تدارکاتی و رسمی در خرداد 95 در دو تاریخ 13 و 18 خرداد ماه خواهد بود که بر همین اساس تیم‌ ملی ایران در یکی از این دو تاریخ به مصاف نروژ رفته و دیگر دیدار با مقدونیه نیز در تاریخ باقی مانده برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از سفر هفته آینده دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ به ایران، برنامه دقیق سفر تیم ملی به اروپا و زمان قطعی دو دیدار پیش‌رو تعیین و اعلام خواهدشد.


ویدیو : اعلام حریفان شاگردان کی روش در اروپا