اعدام فرد متهم به جاسوسی توسط جلاد ویلچری داعش + تصویر :  روزنامه بریتانیایی ...



 روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصاویر این رویداد دهشتناک اشاره می کند که جلادی نشسته بر روی ویلچر کار نظارت بر کشتن دست کم یکی از قربانیان را انجام می دهد.این روزنامه در ادامه اشاره می کند که همانگونه که زیر نویس عکس ها نشان می دهند کشتار در شهر سرت در مرکز لیبی در روز سه شنبه انجام شده است. این تصاویر همزمان با فراخوان "جان کری" وزیر امور خارجه امریکا برای اقدام مشترک تمام کشور علیه داعش در لیبی متتشر شده اند.

 اعدام وحشیانه فوتبالیست ها توسط داعش تصاویر , اعدام زنان توسط داعش در فلوجه , جلاد داعش

   شاخه گروه تروریستی داعش در لیبی تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد آن گروه تروریستی در تازه ترین اقدام خود سه نفر را به اتهام "جاسوسی" به صلیب کشیده است.

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصاویر این رویداد دهشتناک اشاره می کند که جلادی نشسته بر روی ویلچر کار نظارت بر کشتن دست کم یکی از قربانیان را انجام می دهد.

این روزنامه در ادامه اشاره می کند که همانگونه که زیر نویس عکس ها نشان می دهند کشتار در شهر سرت در مرکز لیبی در روز سه شنبه انجام شده است. این تصاویر همزمان با فراخوان "جان کری" وزیر امور خارجه امریکا برای اقدام مشترک تمام کشور علیه داعش در لیبی در جریان نشستی با حضور رهبران کشورهای غربی در رم متتشر شده اند.
   

داعش اعدام , فروش زنان برهنه توسط داعش , دستگیری داعش توسط سردار سلیمانی

 

فیلم سر بریدن سردار همدانی توسط داعش , دستگیری جلاد داعش , تهدید دربی تهران توسط داعش

اخبار  بین الملل  -  خرداد  


ویدیو : اعدام فرد متهم به جاسوسی توسط جلاد ویلچری داعش + تصویر