اعدام برای آزارگر پسران نوجوان : اعدام برای آزارگر پسران نوجوان مردی كه پسران ...



اعدام برای آزارگر پسران نوجوان

مردی كه پسران نوجوان را به خانه‌اش می‌كشاند و بعد از معتاد كردن آنها به شیشه، آنان را مورد آزار جنسی قرار می‌داد از سوی هیات قضات دادگاه كیفری‌استان تهران به اعدام محكوم شد.

 

حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی صادرشد , قد مناسب برای پسران 15 ساله , حکم اعدام برای بازیگرمعروف ایرانی

 

به گزارش شرق، پسر نوجوانی یك سال قبل نزد ماموران پلیس تهران مراجعه كرد و مدعی شد مرد میانسالی او را مورد آزار قرار داده است و حالا قصد اخاذی دارد.

این پسر نوجوان در شكایت خود گفت: مرد میانسال به بهانه دوستی من را به خانه‌اش برد و چیزی به من داد تا بكشم. اول نمی‌دانستم شیشه است بعد از مصرف متوجه شدم چه كرده‌ام. از خود بی‌خود شدم و چند ساعتی متوجه نبودم اطرافم چه می‌گذرد. وقتی حالم بهتر شد از خانه آن مرد بیرون آمدم و تصمیم گرفتم هرگز به آنجا برنگردم. چند روزی از این ماجرا گذشته بود كه مرد میانسال با من تماس گرفت و خواست به خانه‌اش بروم. قبول نكردم و هرچه اصرار كرد، نپذیرفتم اما او گفت از من فیلمی دارد و اگر به خواسته‌اش عمل نكنم فیلم را برای خانواده‌ام می‌فرستد تا آبرویم برود.

نوجوان شاكی گفت: از این اتفاق خیلی ترسیده ‌بودم و نمی‌دانستم باید چه كنم در نهایت تصمیم گرفتم به آن خانه بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده ‌است. این مرد گفت روزی كه به خانه‌اش رفتم و شیشه كشیدم من را مورد آزار قرار داده‌ و از من فیلمبرداری كرده ‌است و اگر به خواسته‌اش عمل نكنم دوباره فیلم را برای خانواده‌ام می‌فرستد. او من را وادار كرد دوباره به خواسته‌اش تن بدهم و چند بار دیگر هم این كار را كرد.

در این مدت فهمیدم مرد میانسال با چند نوجوان دیگر هم همین رفتار دارد. ماموران با توجه به شكایت مطرح‌شده تحقیقات خود را آغاز و سه نوجوان دیگر را كه مانند پسر شاكی مورد آزار قرار گرفته ‌بودند شناسایی كردند و مورد بازجویی قرار دادند. هر سه نوجوان گفتند توسط مرد میانسال مورد آزار قرار گرفته و هربار با تهدید به خانه او رفته‌اند چرا كه مرد میانسال از آنها فیلمبرداری كرده ‌بود و اگر نمی‌رفتند فیلم‌ها را برای خانواده‌شان می‌فرستاد.پلیس در گام بعدی مرد میانسال را كه سارقی سابقه‌دار بود شناسایی و در خانه‌اش بازداشت کرد و مداركی را كه نشان می‌داد از این پسرها فیلمبرداری شده ‌است از خانه وی جمع‌آوری كرد.

با تكمیل تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی و بررسی بیشتر به شعبه 77 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده ‌شد. مرد میانسال اعتراف كرد نوجوانان را به خانه‌اش می‌كشاند و بعد از اینكه آنها را به شیشه معتاد می‌كرد در حالت نشئگی به آنها تعرض و فیلمبرداری می‌كرد. قضات شعبه 77 سپس شاكیان را احضار كردند. از میان چهار شاكی دو نفر حاضر شدند در دادگاه حضور پیدا كنند.

یكی از نوجوانان به قضات گفت: «متهم من را به شیشه معتاد كرد و مورد آزار قرار داد. وقتی فهمیدم با من چه كرده دیگر به خانه‌اش نرفتم اما هر دفعه تهدید می‌كرد و می‌گفت فیلمی را كه از تو گرفته‌ام پخش می‌كنم و هربار من را به خانه‌اش می‌كشاند.

یك‌بار تصمیم گرفتم دیگر نروم و هر طور شده در برابرش مقاومت كنم. هرچه تماس گرفت جواب ندادم تا اینكه یك شب وقتی به خانه رفتم مادرم گفت یك نفر تماس گرفته و گفته‌ است می‌خواهد تو را ببیند و گفته از دوستان توست و اگر به خانه‌اش نروی و تلفن‌هایش را جواب ندهی فیلم‌ها را می‌فرستد. مادرم از من پرسید چه فیلم‌هایی دست او‌ داری. من جوابی نداشتم بدهم تا اینكه متوجه شدم یكی از دوستانم علیه متهم شكایت كرده است. او از من خواست من هم موضوع را اطلاع بدهم.» سپس دیگر شاكی پرونده اظهاراتی شبیه به گفته‌های شاكی اول پرونده بیان كرد.

پرونده بعد از پایان تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی آماده و وقت رسیدگی تعیین شد. در وقت تعیین‌شده متهم كه با قرار بازداشت در زندان بود به شعبه 77 منتقل شد. دو شاكی پرونده یك‌بار دیگر جزییات را برای هیات قضات توضیح دادند اما وقتی نوبت به متهم رسید او اتهامش را رد كرد و گفت دو پسر نوجوان برای مصرف شیشه به خانه‌اش می‌رفتند اگرچه او قصد اخاذی داشت، اما هیچ وقت به آنها تعرض نكرده ‌است.

در ادامه وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد. او هم گفت موكلش تعرض به عنف نكرده ‌است و خواستار تبرئه مرد میانسال شد. بعد از اینكه متهم یك‌بار دیگر در جایگاه حاضر شد و آخرین دفاعیات خود را مطرح كرد هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و مرد میانسال را مجرم شناختند و او را به اعدام محكوم كردند. این حكم بعد از ابلاغ به متهم ظرف مدت 20 روز مهلت اعتراض دارد و پس از آن دیوان عالی كشور مجددا پرونده را بررسی خواهد كرد./شرق

 


ویدیو : اعدام برای آزارگر پسران نوجوان