اعتراف مرد سارق به زورگیری به بهانه فشار زندگی و بیكاری :   اخبار حوادث - اعتراف ...



پیشگیری از افزایش فشار خون با 3 تغییر در سبک زندگی , مروری بر زندگی شهرام جزایری به بهانه بازداشتش , زندگی زیر دکل های برق فشار قوی

 

اخبار حوادث - اعتراف مرد سارق به زورگیری به بهانه فشار زندگی و بیكاری

سارق زورگیر كه بیش از 30 زورگیری در غرب تهران انجام داده بود در جریان آخرین زورگیری‌اش توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده اواخر مرداد امسال با تماس مرد جوانی با ماموران پلیس 110 در غرب تهران آغاز شد. مرد جوان در تماس با ماموران از تصادف مرد موتورسوار با خودرواش خبر داد. با حضور ماموران در محل مشخص شد مرد 45ساله پالس سوار در خیابان ورود ممنوع با خودروی پژو 206 تصادف كرده ودقایقی بعد اهالی محل او را به عنوان زورگیر دستگیر كرده‌اند.

 

متهم كه علی نام داشت در اداره آگاهی اتهام زورگیری را رد كرد اما دختر جوان به عنوان شاكی مدعی شد ساعت 17 هنگامی كه در حال بازگشت از محل كار بودم مرد موتورسوار از پشت به من نزدیك شد وقصد سرقت كیفم را داشت كه وقتی مقاومت كردم چند متری مرا روی زمین كشید و با سرقت آن از محل متواری شد اما اهالی محل كه این صحنه را دیدند به تعقیب این زورگیر رفتند تا اینكه پس از تصادف موتور با خودروی 206 این مرد دستگیر شد.

پس از اظهارات این دختر مرد زورگیر كه چاره‌یی جز اعتراف نداشت به سرقت كیف دختر جوان اعتراف كرد.

در ادامه با توجه به افزایش پرونده‌های زورگیری در غرب تهران و بررسی مناطق وقوع زورگیری احتمال اینكه این زورگیری‌ها توسط مرد 45 ساله رخ داده باشد وجود داشت. با حضور شاكیان این پرونده در اداره آگاهی و دادسرای امور جنایی ویژه سرقت، مالباختگان موتورسوار 45 ساله را به عنوان زورگیر شناسایی كردند. پسر جوانی در شكایتش به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ویژه سرقت گفت: ساعت 20 روز هفتم مردادماه در میدان پونك منتظر تاكسی بودم كه مرد موتورسواری كنارم توقف كردو با تهدید چاقو 500 هزار تومان پول نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت كرد.

 

مرد جوان دیگری نیز كه پزشك بود در شكایتش گفت: برای یك سمینار علمی از شهر سراوان در سیستان و بلوچستان به تهران آمده بودم. خودروام را در غرب تهران پارك كردم تا نهار بخورم ولی وقتی بازگشتم متوجه سرقت لپ تاپ و مقداری وجه نقد از داخل خودروام شدم. تمام تحقیقات و پایان نامه‌ام در لپ تاپ بود. هنگامی كه از مغازه‌داران محل سوال كردم آنها گفتند مرد موتورسواری به خودروام نزدیك شد و دقایقی بعد با برداشتن چیزی از محل فرار كرد.

 

در ادامه دختر 14 ساله‌یی نیز از مرد زورگیر شكایت كرد و گفت: در كنار اتوبان اشرفی اصفهانی منتظر تاكسی بودم كه مرد موتورسواری به من نزدیك شد و با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و 200 هزار تومان پولم را سرقت كرد.

با افزایش تعداد شاكیان پرونده به 30 نفر، مرد زورگیر درجلسه بازپرسی به قاضی پرونده گفت: ساكن كرج هستم و هر روز با موتور مشكی‌رنگم به غرب تهران می‌آمدم و پس از چند زورگیری یا سرقت به كرج برمی‌گشتم. چند وقتی است بیكار هستم و فشار زندگی باعث شد به فكر زورگیری بیفتم. یك قمه و چاقو نیز همراه خودم داشتم تا در صورت مقاومت طعمه‌هایم از آنها استفاده كنم.

با اعترافات مرد زورگیر بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 متهم را به اتهام زورگیری به عنف روانه زندان كرد.
اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو : اعتراف مرد سارق به زورگیری به بهانه فشار زندگی و بیكاری