اعترافات هولناک یک مرد درباره قتل زن جوان : مردی که پس از قتل زن جوانی در مشهد، ...


مردی که پس از قتل زن جوانی در مشهد، منزل او را نیز به آتش کشیده بود چگونگی جنایت هولناک خود را با انگیزه سرقت طلاهای مقتول در بازسازی صحنه جنایت، تشریح کرد. مردی که پس از قتل زن جوانی در مشهد، منزل او را نیز به آتش کشیده بود چگونگی جنایت هولناک خود را با انگیزه سرقت طلاهای مقتول در بازسازی صحنه جنایت، تشریح کرد.

شانزدهم مردادماه گذشته، شهروندان با مشاهده دود غلیظی که از یک منزل مسکونی واقع در جاده سیمان مشهد خارج می شد با آتش نشانی تماس گرفتند و موضوع را اطلاع دادند. دقایقی بعد خودروهای آتش نشانی آژیر کشان به محل حادثه رفتند و اقدام به اطفای شعله های آتش کردند.

در حالی که مأموران آتش نشانی در حال انجام عملیات بودند ناگهان جسد زنی در میان دودهای غلیظ نمایان شد. کارآگاهان جنایی موفق شدند فردی به نام رضا را که آشنایی قبلی با همسر دوم مقتوله داشت شناسایی و پس از 3 ماه فعالیت های اطلاعاتی، او را طی یک قرار صوری در جاده کلات دستگیر کنند.

این مرد 42 ساله که در ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفت چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به ناچار قتل زن 38 ساله با انگیزه سرقت را پذیرفت. تنها متهم این پرونده پس از بازجویی های مقدماتی، تحت الحفظ به محل جنایت برده شد و در مقابل قاضی صفائیان و افسر پرونده، چگونگی صحنه قتل را تشریح کرد او گفت:

آن شب به دلیل طلبی که از همسر مقتوله داشتم و این که با هم آشنا بودیم به منزل او رفتم و داخل آشپزخانه منزل مسکونی اش نشستم اما وقتی موضوع طلبم را پیش کشیدم درگیری لفظی بین ما شروع شد که دقایقی بعد من کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضرباتی را به بدنش وارد کردم.

وی ادامه داد: هنگام درگیری، شیلنگ گاز از سماور بیرون کشیده شد و فرش زیر آن به دلیل روشن بودن اجاق سماور آتش گرفت من که دیگر نمی توانستم کاری بکنم و ترسیده بودم طلاهای او را از دستان و گردنش کندم و با رها کردن پیکر نیمه جان زن 38 ساله از منزل فرار کردم این در حالی بود که او از درد به خود می پیچید. پس از آن نیز طلاها را فروختم و با پول آن یک دستگاه پیکان خریدم که با آن کار می کردم.

منبع: خراسان


ویدیو : اعترافات هولناک یک مرد درباره قتل زن جوان