اعتراض یک بازیگر به ضرغامی : رضا فیاضی بازیگر سینما وتلویزیون گفت: ن الان چند ...


رضا فیاضی بازیگر سینما وتلویزیون گفت: ن الان چند مجموعه بازی کرده‌ام که از خیلی‌هایشان پولم را نگرفته‌ام. یکی از معضلاتی که ما بازیگرها داریم همین است. من مجبور شدم به‌خاطر قسط آخری که یک تهیه‌کننده به من نداده بود به دادگاه بروم و خیلی برایم آزاردهنده بود. تابناک: رضا فیاضی بازیگر سینما وتلویزیون گفت وگویی با محبوبه شعاعی در تهران امروز کرده و در بخشهایی از آن حرفهای جالبی زده است.

 رضا فیاضی گفته :من الان چند مجموعه بازی کرده‌ام که از خیلی‌هایشان پولم را نگرفته‌ام. یکی از معضلاتی که ما بازیگرها داریم همین است. من مجبور شدم به‌خاطر قسط آخری که یک تهیه‌کننده به من نداده بود به دادگاه بروم و خیلی برایم آزاردهنده بود. دو سال طول کشید تا آخرین قسطم را بگیرم!

یا برای کار دیگری مجبور شدم یک چک هفت میلیون تومانی را برای اینكه برگشت نزنم با دوسال و نیم دوندگی بگیرم. آن‌هم نه همه پول را بلکه دو میلیونش را بخشیدم! تا الان با قاطعیت می‌گویم که بالغ بر ۷۰ میلیون تومان من از تهیه کننده‌ها طلب دارم.

 در یک برنامه زنده تلویزیونی آخرش صدایم در آمد و رو به آقای ضرغامی گفتم به دادم برسید! اینها خیلی برای من دردآور است. اصلا این حق من است که اینطور آزار ببینم؟!


ویدیو : اعتراض یک بازیگر به ضرغامی