اعتراض مهرداد پولادی به خون کشید : مهرداد پولادی چهره مهم و جنجالی بازی دیروز ...


مهرداد پولادی چهره مهم و جنجالی بازی دیروز بود. او برای اولین بار بعد از جدایی اش از مس، مقابل این تیم قرار گرفت.پولادی که برای درخشیدن در کرمان انگیزه های زیادی داشت، قبل از شروع بازی تبدیل به سوژه طرفداران مس شده بود. تماشا: مهرداد پولادی چهره مهم و جنجالی بازی دیروز بود. او برای اولین بار بعد از جدایی اش از مس، مقابل این تیم قرار گرفت. نکته ویژه اینکه مانوئل ژوزه در تمرینات هفته گذشته بارها با او خصوصی حرف زده و از مدافع چپ ملی پوش تیمش خواسته بود بدون توجه به حاشیه ها، بهترین بازی اش را مقابل تیم سابقش انجام دهد اما پولادی که برای درخشیدن در کرمان انگیزه های زیادی داشت، قبل از شروع بازی تبدیل به سوژه طرفداران مس شده بود.

آن هم در شرایطی که از چند روز قبل، عده ای از طرفداران مس در فضای مجازی و وبلاگ ها علیه بازیکن سابقشان شعار نوشته بودند. آنها که از نحوه جدایی پولادی از مس ناراحت بودند در طول بازی هم او را رها نکردند.

پولادی حتی در شروع بازی به سمت نیمکت مس هم نرفت، به همین دلیل هر بار که صاحب توپ می شد، صدای سوت و شعارهای کرکننده ورزشگاه را پر می کرد. همین مسائل باعث شد مدافع چپ پرسپولیس تمرکز لازم برای بازی را نداشته باشد.

مهرداد پولادی , پولادی مهرداد , اخراج مهرداد پولادی توسط ویلیامز

او کاملا هیجان زده و عصبی به نظر می رسید و مشخص بود که می خواهد کاری برای تیمش انجام بدهد. حتی یک بار هم از مهدوی کیا خواست اجازه بدهد او ضربه ایستگاهی را بزند که البته ضربه را به بدترین شکل به دیوار دفاعی مس زد.

در این شرایط بازیکنان باتجربه پرسپولیس مثل مهدوی کیا و نوری که متوجه وضعیت غیرطبیعی پولادی شده بودند، بارها از او خواستند تمرکزش را حفظ کند و زیاد نفوذ نکند اما این بازیکن ملی پوش در نهایت موفق به بازگشت به شرایط عادی اش نشد.

ژوزه هم که در آن دقایق تیمش یک گل خورده بود، تصمیم گرفت تاکتیک پرسپولیس را عوض کند. با بیرون کشیدن پولادی او در واقع با یک تیر دو نشان می زد. هم سیستم تیمش را از 2-5-3 به 3-4-3 تغییر داد هم کم اثرترین و پراشتباه ترین بازیکن تیمش را بیرون کشید. سرانجام شماره 16 پرسپولیس در دقیقه 35 جایش را به محمد قاضی داد.

جنجال در رختکن!

پولادی که اصلا انتظار تعویض شدنش را نداشت، با دیدن تابلوی تعویض به سرعت و بدون دست دادن با محمد قاضی، از همان سمت زمین بیرون رفت. هواداران پرسپولیس هم با دیدن این تعویض علیه ژوزه شعار دادند و کریمی را تشویق کردند.

پولادی هم که بدون توجه به نیمکت مستقیما به سمت رختکن می رفت، با واکنش هواداران مس روبرو شد و برایش دست زدند. او آنقدر عصبانی بود که حتی با ماموران نیروی انتظامی هم درگیر شد و به محض ورود به رختکن، شیشه رختکن را شکست.

یکی از ماموران برگزاری مسابقه هم با دیدن این صحنه به سمت شیرینی رفت و از او خواست مشکل را حل کند. سرپرست پرسپولیس به سرعت سمت رختکن رفت و تلاش کرد پولادی را آرام کند. گفته می شود شیشه دست مدافع پرسپولیس را بریده بود.

یکی از پزشکان تیم همان جا شروع به مداوای او کرد و دستش را بخیه زد. با پایان نیمه اول، وقتی بازیکنان می خواستند وارد رختکن شوند، یکی از مسئولان تیم، پولادی را به حمام رختکن برد که با ژوزه روبرو نشود. بعد از پایان بازی اما مدافع پرسپولیس به بیمارستان منتقل شد تا شرایطش وخیم تر نشود.



روایت سایت پرسپولیس از ماجرای پولادی

سایت باشگاه پرسپولیس اتفاقات حاشیه ای بازی دیروز را به نحو متفاوتی پوشش داد. این سایت بدون اشاره به شکستن شیشه های رختکن توسط مهرداد پولادی و مجروح شدن او، تنها به شعارهای هواداران مس علیه پولادی اشاره کرده است.

در این خبر آمده است: «جو بسیار بدی علیه مهرداد پولادی بازیکن سابق تیم مس کرمان و فعلی پرسپولیس در ورزشگاه حاکم بود. این اتفاق پس از تعویض پولادی، توام با اتفاقات دیگری بود. پولادی که تحت فشار روحی و روانی شدیدی قرار گرفته بود به رختکن رفت و پس از آن به علت صدمه دیدن! تحت معاینات پزشکان قرار گرفت.»

 سایت باشگاه پرسپولیس در پایان از فدراسیون فوتبال خواسته که نسبت به اهانت هواداران مس به پولادی واکنش نشان بدهد. پیش از این هم هواداران سپاهان در اصفهان به محسن بنگر اهانت کرده بودند که فدراسیون فقط باشگاه سپاهان را جریمه مالی کرده بود.


ویدیو : اعتراض مهرداد پولادی به خون کشید