اظهار نظر قلعه‌نویی پس از برد تیمش مقابل پارسه :  اخبار  ورزشی  - قلعه‌نویی: ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی


 اخبار  ورزشی  - قلعه‌نویی: هر چه بهروان بگوید گوش می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به تیم پارسه تبریک می‌گویم اما از بازیکنان خودم گلایه دارم.

  امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل پارسه در جام حذفی در نشست خبری گفت: ایام سوگواری آقا امام حسین را تسلیت می‌گویم. امیدوارم که مشکل بین فدراسیون فوتبال و رسانه ملی هرچه زودتر برطرف شود در مورد بازی هم باید بگویم که به تیم فرهنگی، آموزشی پارسه تبریک بگویم اما از بازیکنان گلایه دارم. تیم ما خیلی راحت گل خورد و در دو موقعیت 30 درصدی گل خوردیم هرچه زودتر باید مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: درست است که بردیم اما در برد هم ضعف هست و باید به آن بپردازیم. سه چهار روز مانده به این بازی اصلا به این بازی فکر نمی‌کردم در تیم ما دو سه نفر هستند که روند حرکتی‌شان خوب است اما بازی در استقلال نگرش بزرگ می‌خواهد و فراز نشیب به تیم ما ضربه می‌زند. امیدوارم در این  چند روز مشکلات را برطرف کنیم تا بازیکنان مصدوم خط دفاعی برسند چند بازیکن ما حتی آنهایی که ملی پوش نیستند فراز و نشیب دارند.

 قلعه‌نویی در مورد تاریخ دربی و احتمال تعویق آن تاکید کرد: باید حذفی را بازی کنیم اگر تیمی که 5- 6ملی پوش دارد می‌توانند بازی کنند. بحث بازی مهم نیست بحث زمان است برای ریکاوری. بین یک حذفی و دربی یک هفته باید زمان باشد. مسئله دیگر اینکه برای دربی در تاریخ 30 آبان تمرینات ما بدون ملی پوشان است. ما بهروان را دوست داریم و هرچه بگوید گوش می‌کنیم و گردن‌مان از مو هم باریک‌تر است.

 اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو : اظهار نظر قلعه‌نویی پس از برد تیمش مقابل پارسه