اظهارنظر درباره قطع درختان شیان : رئیس شورای شهر تهران در خصوص تخریب درختان ...


رئیس شورای شهر تهران در خصوص تخریب درختان در باغ شیان توضیحاتی را ارائه کرد. خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهر تهران در خصوص تخریب درختان در باغ شیان توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی چمران صبح امروز در دویست‌وپنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با واکنش به تذکر یکی از اعضای شورای شهر درخصوص تابلوهای شهرتهران گفت: نمایش آثار هنرمندان بزرگ در سطح شهر کار خوبی است اما نصب تابلوها در اتوبان‌ها و در حالی که مردم با سرعت بالا تردد می‌کنند اقدام نامناسبی است و باید تابلوها در مکان‌های خاص و آرامی نصب شود که مردم فرصت مشاهده این تابلوها را داشته باشند.

وی در مورد درختان باغ شیان با بیان اینکه نگهداری این باغ برعهده سازمان پارک‌های شهرداری تهران است اظهار کرد: تاکنون اقدام مناسبی از سوی این سازمان در راستای نگهداری این باغ انجام گرفته و بهتر است بررسی دقیق‌تری در زمان ارائه تذکر داشته باشید تا بررسی دقیق‌تری انجام شود و بعضاً عبارت "قطع درختان" بیان شود.

وی همچنین درخصوص اختلاف معاونت شهرسازی و سازمان نظام‌مهندسی با بیان اینکه از روز نخست جلساتی در این خصوص برگزار شد ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، گفت: ساعت هفت صبح فردا جلسه‌ای با مسوولان نظام‌مهندسی برگزار خواهد شد تا این مشکل مرتفع شود.

وی افزود: در مورد باغ شیان ما پیشنهاد داده‌ایم که درختان برگه سوزنی این باغ به برگ پهن تبدیل شوند و جاهایی که باغ دچار کچلی شده نیز درخت بکارند.


ویدیو : اظهارنظر درباره قطع درختان شیان