اظهارنظر اولیویرا بعد از تساوی مقابل لخویا :  اخبار ورزشی - از بازیکنانم رضایت ...



فال عشق واقعی طرف مقابل , ترکیب ایران مقابل قطر , تجمع مقابل مجلس

 
اخبار ورزشی - از بازیکنانم رضایت کامل دارم
اولیویرا: از امروز به بعد قطعا به صعود فکر می‌کنم/ دروازه‌های امید برایم باز شد

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: مابه خوبی توانستیم تیم قدرتمندی چون لخویا را کنترل کنیم و من از امروز به بعد قطعا به صعود فکر می‌کنم چون دروازه‌های بسیار خوبی برای تیم ما باز شد.

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پس از بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و لخویای قطر در جمع خبرنگاران گفت: بازی را بسیار خوب برنامه‌ریزی کردیم، بازیکنان تیمم تصمیماتم را به درستی اجرا کردند و از آنها رضایت کامل دارم. بازی به صورت کامل باز و فعال دنبال شد و بازیکنانم با برنامه بازی کردند و می‌توانست نتیجه خیلی بهتر از این باشد.

تونی اولیویرا در ادامه افزود: من دیروز در کنفرانس خبری گفتم ما شانس کمی برای صعود از گروه داریم چراکه در گروه‌مان تیم‌های بسیار بزرگی حضور دارند، ولی ما امروز به خوبی توانستیم تیم قدرتمندی چون لخویا را کنترل کنیم و من از امروز به بعد قطعا به صعود فکر می‌کنم چراکه با بازی امروز دروازه‌های بسیار خوبی برای تیم ما باز شد.

وی ادامه داد: ما برای این بازی بازیکنان بزرگی را در اختیار نداشتیم ولی با اینکه آنها را نداشتیم بازی خوبی ارائه کردیم چون ما یک تیم هستیم و نبود بازیکنان نباید حس شود چراکه تیم باید مسئولیت‌های نبود بازیکنان را به خوبی جبران کند، تراکتور امروز یک ماشین فراری بود و توانست بازی خوبی ارائه کند.
 اخبار ورزشی - سایت باشگاه تراکتورسازی


ویدیو : اظهارنظر اولیویرا بعد از تساوی مقابل لخویا