اظهارات وکیل حمید درخشان درباره حکم پرونده فایل صوتی فولادی‌ها : وکیل مدافع ...



دانلود کامل فایل صوتی جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام سال 67 , فایل صوتی منتظری , فایل صوتی

وکیل مدافع حمید درخشان از تصمیم موکلش برای اعتراض به رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر جریمه نقدی 10 میلیون تومانی خبر داد.

  بهنام علی محمدی با انتقاد از رای کمیته اخلاق در خصوص حمید درخشان اظهارداشت: باشگاه پرسپولیس روز گذشته، حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به درخشان ابلاغ کرده و طبق قانون 10 روز از زمان ابلاغ برای اعتراض مهلت داریم.

 وکیل مدافع درخشان با بیان اینکه به طور قطع به حکم کمیته اخلاق اعتراض می کنند ابراز امیدواری کرد، با توجه به اسناد و مدارک موجود، در کمیته استیناف بدون هر گونه جهت گیری به این پرونده رسیدگی شود.

 به گزارش ایرنا، اوایل حضور حمید درخشان در پرسپولیس بود که نعیم سعداوی سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی را متهم کرد که به بازیکنان فولاد زنگ زده و تمرکزشان را به هم ریخته اند و ادعا کرده است از آن ها فایل صوتی دارد.
 
حمید درخشان در موضع دفاع از خود برآمد و گفت که آن قدر حرفه ای است که این کار را نکند و در صورت اثبات نشدن این موضوع از سعداوی شکایت خواهد کرد.

این موضوع به برنامه 90 هم کشیده شد و در آن برنامه، سعداوی فایل صوتی صحبت های درخشان با بازیکن فولاد که بعدها مشخص شد این بازیکن یوسف وکیاست، پخش کرد.

در نهایت، حمید درخشان و نعیم سعداوی علاوه بر طرح موضوع در مرجع قضایی، از یکدیگر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نهایت در آخرین جلسه این کمیته در سال 93 به موضوع رسیدگی و رای خود را صادر کرد.

 بر اساس رای کمیته اخلاق، حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس، نعیم سعداوی مربی فولاد و یوسف وکیا بازیکن این تیم را هر یک به پرداخت 10 میلیون تومانی جریمه نقدی محکوم کرد.
 
 اخبار  ورزشی  -  ایرنا


ویدیو : اظهارات وکیل حمید درخشان درباره حکم پرونده فایل صوتی فولادی‌ها