اظهارات مادر حدادعادل در مراسم تقدیر از وی : کاندیداهایی که جایشان خالی بود، ...


کاندیداهایی که جایشان خالی بود، دعای مادر حداد عادل در حق فرزندش و بازی های کودکانه نوه حداد در مراسم بزرگداشت پدر بزرگش از حاشیه های مراسم «نکوداشت مرد تقوا و تدبیر» حدادعادل بود. خبرگزاری مهر: کاندیداهایی که جایشان خالی بود، دعای مادر حداد عادل در حق فرزندش و بازی های کودکانه نوه حداد در مراسم بزرگداشت پدر بزرگش از حاشیه های مراسم «نکوداشت مرد تقوا و تدبیر» حدادعادل بود.

 مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور با عنوان « نکوداشت مرد تقوا و تدبیر» امروز با همت برخی رسانه های اصولگرا و تشکلهای دانشجویی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز شد و تا اذان ظهر به طول انجامید،حسینی وزیر فرهنگ، فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، خاموشی رئیس سازمان تبلیغات، جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی،محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق ارشاد، ناداران، زاکانی، رحماندوست، زارعی، رسایی، نوباوه، سید مهدی هاشمی،کوثری نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها، آیت الله قرهی استاد حوزه علمیه، سید مرتضی نبوی، حجت الاسلام زائری، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندر عباس، آبخضر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات، مهدی چمران رئیس شورای شهرتهران و چهره های سیاسی و فرهنگی دیگر حضور داشتند.

عکس های مراسم تشییع مادر امیر قلعه نویی , مراسم تشیع مادر علی مسعودی , مادر

در این مراسم اکثر اعضای خانواده حداد عادل و مادر وی نیز حضورداشتند.

در ابتدای این مراسم بعداز تلاوت قرآن کریم توسط کریم منصوری قاری بین المللی و پخش سرود ملی کشورمان نماهنگی در خصوص زندگی حداد عادل پخش شد و سپس وزیر ارشاد به عنوان اولین سخنران به بیان ویژگی های شخصیتی حداد عادل پرداخت.

همچنین در مراسم نکوداشت حداد عادل به ترتیب آیت‌الله قرهی، حجتدالاسلام خاموشی و صفار هرندی، نبوی درباره ویژگی‌های اخلاقی‌ حداد عادل صحبت کردند و صابر خراسانی شاعر جوان و مذهبی کشورمان نیز  دقایقی اشعاری را در مدح اهل بیت خواند.

در ادامه این مراسم سیده فاطمه موسوی به نمایندگی از اهالی رسانه بیانیه‌ای را در تقدیر از حداد قرائت کرد و گفت: این روزها که مردم از شعار دادن‌ها و خودنمایی و خودبینی‌ها خسته شده‌اند، حداد عادل با عزمی بسان حدید به برقراری عدل می‌اندیشید و ما امروز گرد هم آمده‌ایم تا قدردان این همت استوار و این زبان گویای عدالت باشیم.

در خلال این برنامه بازیهای کودکانه نوه پسری حداد عادل به نام یحیی (محی‌الدین) و نشستنش بر روی پای پدربزرگش سوژه خوبی برای عکاسان و تصویر برداران شده بود.

لوح تقدیر , مادر قلب اتمی , تقدیر نامه

همچنین در این مراسم فاطمه مصدقی مادر غلامعلی حدادعادل که برای دقایقی صحبت کرد گفت: ‌از ساعات اول که فرزندم متولد شد برای صالح بودن وی دعا می‌کردم. وی افزود: زمان شیرخوارگی غلامعلی همواره وضو داشتم و برای اینکه وی مردی صالحی شود بسیار دعا کردم. بعد از این صحبتها حداد عادل بر دستان مادرش به نشانه قدردانی بوسه زد.

مادر ترزا , روز مادر , متن لوح تقدیر

سعید جلیلی تنها کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که در این مراسم شرکت کرد و به گفته برخی افراد شرکت کننده در مراسم جای محمدباقر قالیباف و علی اکبر ولایتی دو کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری که در ائتلاف مشترک اصولگرایان حداد عادل را همراهی می کردند خالی بود.

پیش از سخنرانی حداد عادل از برخی چهره های سیاسی و فرهنگی مانندحجت الاسلام دعایی، حجت الاسلام محمدیان، سید نظام موسوی، رضا مقدسی، علیرضا مرندی، آیت الله قرهی، سعید جلیلی، مهدی چمران، لطف الله فرونده، علی رضا زاکانی، سید مرتضی نبوی، مقدم فر به روی سن دعوت شدند تا لوحی که مربوط  به حداد عادل بود را امضاء نمایند.

لحظات پایانی مراسم بود که اسماعیل کوثری به برنامه رسید و به علت کمبود صندلی در وسط سالن بر روی زمین نشست که مسوولان برگزاری برنامه وی را به ردیف های جلوتر هدایت کردند.

مراسم عروسی , پدر و مادر , شعر مادر

حدادعادل به عنوان آخرین سخنران این مراسم ضمن تشکراز برگزار کنندگان این برنامه گفت:این مجالس کار من را سخت‌تر و وظیفه‌ام را دشوارتر می‌کند. وقتی برای من صفتی چون مرد تقوا و تدبیر در نظر گرفته شده برای هر سه مورد دچار تردید می شوم مرد اگر بود تنها علی(ع) بود و ما غلام او هستیم. گذشته از این تقوا و تدبیر هم شعار انتخاباتی بود که آرزو کردم در صورت رسیدن به توفیق خدمت به مردم در دولت آن را پیاده کنم.


ویدیو : اظهارات مادر حدادعادل در مراسم تقدیر از وی