اظهارات عابدینی درباره قرارداد سازمان لیگ با ایران نوین : عضو هیئت رئیسه سازمان ...



سخنان اوباما در سازمان ملل درباره ایران , سخنان اوباما درباره ایران سازمان ملل , درباره ایران

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که اسپانسر سازمان لیگ نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به این سازمان پرداخت کرده است.

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر عابدینی گفت: قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران با شرکت ایران نوین سالم و دقیق و با کار دقیق کارشناسی شده در قالب مزایده برگزار شد. در حال حاضر این شرکت نزدیک به 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت کرده و این مبلغ 1/5 برابر بیشتر از  مبلغ قرارداد مجری تبلیغاتی دوره قبلی در سال گذشته بوده است.

 عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد: این شرکت گلایه‌مندی نسبت به اجرای نشدن بخش‌هایی از قراردادش نسبت به  سازمان لیگ دارد. متاسفانه به دلیل برخی مسائل در مورد دریافت حق پخش 2 هفته از لیگ برتر و یک هفته از جام حذفی پخش نشد و این موضوع باعث متضرر شدن این شرکت شده است.

عابدینی افزود: متاسفانه نامه بازدارنده‌ای از سوی برخی از مراکز به مجموعه‌هایی که می‌توانستند همکاری  تبلیغاتی با کانون ایران نوین داشته باشند از جمله بانک‌ها ارسال شد و این مجموعه ها قرارداد خود را باکانون ایران نوین لغو کردند.

 عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: برای حل و فصل اختلافات میان شرکت ایران نوین و سازمان لیگ فوتبال ایران باید جلسات مشترکی برگزار شود تا مشکلات حل و فصل شود. در این قرارداد نباید حقی از دو مجموعه سازمان لیگ فوتبال ایران و کانون ایران نوین تضییع شود.

 وی تاکید کرد: هیئت 3 نفره‌ای به ریاست اینجانب‌ مراد حاج جعفری و مرتضی حسن‌پور از اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برای بررسی و حل اختلافات بین شرکت ایران نوین و سازمان لیگ انتخاب شده است. 


 اخبار  ورزشی  - سایت سازمان لیگ فوتبال ایران


ویدیو : اظهارات عابدینی درباره قرارداد سازمان لیگ با ایران نوین