اظهارات «حافظ ناظری» درباره لغو کنسرتش : خواننده و آهنگساز آلبوم «بعد یازدهم ...


خواننده و آهنگساز آلبوم «بعد یازدهم » بعد از قطعی شدن لغو کنسرتش در تهران تصریح کرد: لغو کنسرت «سمفونی رومی» از لحاظ اعتباری لطمه های عمیقی در پی خواهد داشت. خبرگزاری مهر: خواننده و آهنگساز آلبوم «بعد یازدهم » بعد از قطعی شدن لغو کنسرتش در تهران تصریح کرد: لغو کنسرت «سمفونی رومی» از لحاظ اعتباری لطمه های عمیقی در پی خواهد داشت.

حافظ ناظری با بیان این مطلب افزود: هدف ما برای این کنسرت اجرای برنامه ای متفاوت و با کیفیت بالا برای مردم عزیز ایران و در عین حال  نشان دادن و معرفی فرهنگ ملی ایران به جهان بود.

وی ادامه داد: خبرهایی که در رسانه های جهانی درباره آلبوم «بعد یازدهم» منتشر شده، نگاه جهانیان را بیشتر از گذشته  به سمت موسیقی ایران معطوف کرده و این کنسرت می توانست فرصت مناسبی برای نشان دادن بیشتر ظرفیت ها و واقعیت های فرهنگ و جامعه ایرانی به جهان باشد.

این خواننده تصریح کرد: من سالهای سال دور از وطن برای چنین روزی لحظه شماری می کردم و هماهنگی های بسیاری برای اجرای این برنامه انجام داده بودیم ولی متاسفانه تا این لحظه روادید این هنرمندان صاحب نام صادر نشده است و ما زمان بسیاری را برای برگزاری این کنسرت از دست دادیم و همین باعث شد کل برنامه را لغو کنیم. این در حالی است که پدرم قرار است در آن تاریخ به تنهایی به اجرای برنامه بپردازند.

براساس این گزارش نخستین کنسرت حافظ ناظری قرار بود شهریور ماه امسال در تالار وزارت کشور تهران، با حضور نوازنده های بین المللی و حضور استاد شهرام ناظری برگزار شود که بعد از پس از کش و قوسهای فراوان این کنسرت اجرا نخواهد شد.

امور رسانه ای آثار موسیقایی حافظ ناظری اعلام کرده بود: لغو کنسرت حافظ ناظری در حالی رخ داد که  تمامی مقدمات لازم برای برگزاری با شکوه این کنسرت در تهران به مدت 6 ماه در حال انجام بود ولی رایزنی های انجام شده برای صدور روادید نوازنده های سرشناسی که قرار بود در این برنامه حضور داشته باشند در این مدت به نتیجه نرسید و سرانجام با توجه به مدت زمان اندکی که تا تاریخ مورد نظر زمان باقی مانده بود، این برنامه لغو شد.


ویدیو : اظهارات «حافظ ناظری» درباره لغو کنسرتش