اظهارات جالب علی دایی درباره علی کریمی / واکنش شهریار به در خواست احمدی نژاد درباره جادوگر :



واکنش جالب الیزابت ترودو به نامه احمدی نژاد به اوباما , نامه به دیوان محاسبات درباره احمدی نژاد , نظر ترامپ درباره احمدی نژاد

 

اخبار ورزشی - چند بار دعوتش کردم اما نیامد

اظهارات جالب علی دایی درباره علی کریمی / واکنش شهریار به در خواست احمدی نژاد درباره جادوگر

دایی در طول سالیان اخیر به ندرت درباره رابطه پرنوسانش با علی کریمی توضیح داده است.

همه می دانند که علی دایی و علی کریمی اصلا رابطه خوبی با هم ندارند. در واقع این دو نفر به دو پادشاهی تبدیل شده‌اند که در یک اقلیم نمی‌گنجند. دایی در طول سالیان اخیر به ندرت درباره رابطه پرنوسانش با علی کریمی توضیح داده است. او اما اخیرا درباره این رابطه پرفرازو نشیب سخنان جالبی به زبان آورده است.

 

سرمربی سرخپوشان در گفتگویی ادعا کرده یکی از بزرگترین مشکلات برای او از وقتی شروع شد که درخواست محمود احمدی‌نژاد برای بازگشت علی کریمی به تیم ملی را نپذیرفت: «آقای احمدی‌نژاد در تمرین تیم ملی رسما از من درخواست کرد که کریمی را به اردو دعوت کنم، رسانه‌ها هم کلی روی این موضوع مانور دادند. من چند بار علی را دعوت کردم، اما خودش نیامد. رسانه ها و همه هم می دانستند که او نمی‌آید. با این حال به خاطر موضوع علی کریمی همیشه برای تیم ملی داستان درست کردند. از بیانیه‌هایی که صادر شد بگیرید تا مصاحبه‌هایی که انجام می‌شد. من همان موقع همه چیز را باز کردم و گفتم که سناریو را بعضی از نزدیکان کریمی طراحی کردند. من به موضوع شخصی نگاه نمی کردم، اما کریمی را دوستانش در عمل انجام شده قرار دادند. من در یک کنفرانس خبری مفصل دراین رابطه حرف زدم. در این باره که اگر جای کریمی بودم به تیم ملی برمی‌گشتم. با این حال زمان گذشت و اتفاق اردوی اردبیل و آن مصاحبه‌ها به وجود آمد.

 

بعد از داستان‌های اردبیل هم من فهمیدم که سازمان ورزشی‌ها علی کریمی را خط زده بودند و به فدراسیون هم این تصمیم ابلاغ شده بود. اصلا اتفاقاتی که افتاد ربطی به مسائل فنی و بنده نداشت، اما آمدند همه چیز را گردن من انداختند و کاری کردند که علی کریمی که من همیشه در هر شرایطی برایش احترام بسیار زیادی قائل هستم رو در روی من قرار بگیرد. علی هم خودش همان حس و حالی را به من داشت که برایش درباره‌ام تعریف کرده بودند و در این موج مقابل من ایستاد. به خاطر همین موضوع تحت تاثیر جوسازی آنها قرار گرفت. به هر صورت آقای احمدی‌نژاد آمد و بحث بخشش کریمی را مطرح کرد. من هم آدمی نبوده و نیستم که اجازه دخالت کسی در کارم را بدهم.»

 

دایی درباره واکنش آن زمانش به توصیه احمدی‌نژاد می‌گوید:«من گفتم شما به مسایل بزرگ و مهم کشور برسید و رسیدگی کنید، اجازه بدهید ما کوچک‌ترها هم به مسایل کوچک‌تر برسیم و آن‌ها را حل کنیم. این عین عبارت بود» دایی در ادامه توضحاتی پیرامون جلسه آشتی کنانی که برای او و علی کریمی در ورزشگاه آزادی تدارک دیده بودند هم حرف می‌زند:«من هیچ وقت با علی مشکلی نداشته و ندارم. من مخالف این کارها هستم. اینکه در ظاهر یک کاری را انجام بدهم اما در باطن این کار را اصلا قبول نداشته باشم و بخواهم با زور و رودربایستی انجامش بدهم. الان هم دارم می گویم هیچ موقع با کریمی مشکلی نداشتم. متاسفانه خیلی چیزها باعث شد که نظر علی را درباره من برگرداندند. من کاری را که می‌دانم درست است انجام می‌دهم. اعتقادات خودم را دارم.

 

در کل می‌خواهم بگویم که با علی کریمی خاطرات خوب و بد بسیار بسیار زیادی داشته‌ایم. او از بزرگ‌ترین‌ها و دوست‌داشتنی‌ترین‌های فوتبال ما است. اما علی درباره من اشتباه کرد. او اشتباه می‌کند و حقیقتا من او را دوست دارم. شاید اختلاف نظر با هم داشته باشیم، اما او را در مسیری قرار دادند که اگر در آن راه قرار نمی‌گرفت قطعا الان این حرف‌وحدیث‌ها درباره ما وجود نداشت»

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو : اظهارات جالب علی دایی درباره علی کریمی / واکنش شهریار به در خواست احمدی نژاد درباره جادوگر