اطلاعیه وزارت علوم برای خبر عزل دانشجو : اطلاعیه وزارت علوم برای خبر عزل دانشجو روابط ...



تعداد رای فخرالدین دانش آشتیانی برای وزارت علوم , سایت وزارت علوم , دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم

اطلاعیه وزارت علوم برای خبر عزل دانشجو

روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای اخباری که مربوط به عزل رییس دانشگاه آزاد اسلامی می شود را ساختگی خواند.

در این اطلاعیه که در پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم منتشر شده، چنین آمده است:


به دنبال انتشار اخبار ساختگی درخصوص تنظیم صورتجلسه ای برای عزل جناب آقای دکتر فرهاد دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و امضای آن صورتجلسه توسط جناب آقای دکتر توفیقی سرپرست محترم وزارت علوم، روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد:

1- جناب آقای دکتر توفیقی اعلام کرده اند که چنین صورت جلسه ای را نه دیده و نه امضاء‌کردند و این خبر اساسا کذب محض است.

2- احتمالا شتابزدگی ناشی از شوق جوسازی علیه وزارت علوم به اندازه ای بوده که سازندگان خبر فرصت نیافته اند با مطالعه اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی دریابند که تغییر رئیس آن دانشگاه تابع ضوابط خاصی است و توسط هیات امنا ‌انجام می گیرد و وزیر علوم نیز یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد است.

گفتنی است عصر روز گذشته برخی رسانه ها از تنظیم صورت‌جلسه ای برای عزل فرهاد دانشجو خبر داده بودند. در این خبر آمده بود: طی روزهای گذشته شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد با تهیه صورتجلسه‌ای، فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد عزل و حمید میرزاده عضو هیئت امنای این دانشگاه را به سرپرستی آن منصوب کردند.

 

ضمن اینکه در آن نوشته شده است "از زحمات علمی و مدیریتی دکتر فرهاد دانشجو در مدت ریاست بر دانشگاه آزاد تقدیر می‌شود اما با توجه به روی کار آمدن دولت جدید و وضعیت سیاسی جدید کشور و هماهنگی‌های بیشتر نیاز به تغییر و تحول در مدیریت این دانشگاه است."

البته شب گذشته میرزاده، یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد چنین خبری را ساختگی دانسته بود./تابناک


ویدیو : اطلاعیه وزارت علوم برای خبر عزل دانشجو