اطلاعات جالب درباره دوربین آیفون آینده : آیفون بعدی که به احتمال بسیار زیاد ...


آیفون بعدی که به احتمال بسیار زیاد با نام آیفون 6 اس روانه بازار خواهد شد، از هم اکنون اخبار و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. گفته میشود که این آیفون در روز 20 شهریور به پیش فروش خواهد رسید و اخیرا نیز اطلاعاتی جالب در مورد دوربین این هوشمند محبوب بدست آمده است. تابناک: آیفون بعدی که به احتمال بسیار زیاد با نام آیفون 6 اس روانه بازار خواهد شد، از هم اکنون اخبار و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. گفته میشود که این آیفون در روز 20 شهریور به پیش فروش خواهد رسید و اخیرا نیز اطلاعاتی جالب در مورد دوربین این هوشمند محبوب بدست آمده است.

آنگونه که پیدا است، دوربین آیفون بعدی سنسور بزرگتری خواهد داشت که نور بیشتری را به خود جذب میکند و همچنین لنز این دوربین به گونه ای طراحی شده است که با این سنسور به خوبی هماهنگ شده و کار کند. همه اینها به این معنی است که میتوان انتظار داشت آیفون بعدی دوربین به مراتب بهتر و فوق العاده ای نسبت به آیفون فعلی داشته باشد و بتواند همپای رقبای اصلی خود نظیر گلکسی اس 6 سامسونگ حرکت کند.

این اطلاعاتی است که یکی از دست اندر کاران زنجیره تامین قطعات آیفون به نشریه «بیزینس اینسایدر» داده است. وی بیان کرده که اپل لنزی با شش عنصر برای آیفون 6 اس که بر روی سنسوری 12 مگاپیکسلی سوار میشود را سفارش داده است. این منبع گفته است که این اجزا در حال تولید انبوه هستند و تولید آنها طبق برنامه زمان بندی پیش میرود.

اطلاعات درباره دوربین مدار بسته , اطلاعات جالب درباره ارضا شدن و ارگاسم , اخبار و اطلاعات جالب و کوتاه درباره کشور مالزی

این منبع همچنین اذعان کرده است که اپل لنزی با شش عنصر را برای آیفون آینده که قرار است بعد از آیفون 6 اس (احتمالا آیفون 7) روانه بازار شود از هم اکنون سفارش داده است. پیش از این نیز شایعات اشاره کرده بودند که آیفون 6 اس با دوربین 12 مگاپیکسل روانه بازار خواهد شد اما اطلاعات جزئی بیشتری در مورد آن داده نشده بود:

المنت یا عنصر در واقع به لایه ای پلاستیک گفته میشود که بخشی از کل لنز را درست میکند. هر کدام از این لایه ها خود به عنوان یک لنز جداگانه عمل میکنند. اما وقتی چند مورد از آنها با هم در یک لنز به کار گرفته میشوند به دوربین این امکان را میدهند که جزئیات دقیق تر و اطلاعات پیچیده بیشتری را از سوژه بدست آورد.

در نتیجه یک لنز پنج عنصری به این معنی است که یک دوربین با پنج لنز در اختیار شما قرار دارد و در آیفون همچنین یک شیشه یاقوتی این لنز ها را از خراش و آسیب محافظت میکند.

از آنجایی که لنز دوربین گوی های هوشمند بسیار کوچک است، این لایه ها با دقت از پلاستیک با کیفیت بالا به جای شیشه طراحی میشوند. دلیل اصلی این موضوع این است که این لنز های کوچک پلاستیکی کم هزینه تر هستند و جا دادن آنها در یک دوربین کوچک به نسبت شیشه راحت تر است. در واقع گفته میشود که ساخت هر کدام از این لنز ها 1 دلار هزینه دارد.

دوربین آیفون 7 , یک ترفند جالب برای مشاهده قدرت سیگنال آیفون , اطلاعات عمومی جالب

هرچند دوربین فعلی آیفون نی از 5 عنصر برخوردار است، اما این عناصر در آیفون 6 اس بنا به گفته منبع مطلع، از کیفیت و مشخصات ویژه ای برخوردار هستند و با سنسور 12 مگاپیکسل به خوبی هماهنگ خواهند بود.

البته دوربین آیفون آینده همچنان کار زیادی برای رقابت با رقبای اصلی خود دارد چرا که هم اکنون گلکسی اس 6 سامسونگ از یک دوربین با 6 عنصر برخوردار است و همچنین OnePlus 2 دوربین با شش عنصر بر روی سنسور 13 مگاپیکسل قرار داده است. اما میتوان گفت که این تغییرات در دوربین آیفون 6 اس نسبت به نمونه قبل یک جهش بزرگ محسوب میشود.


ویدیو : اطلاعات جالب درباره دوربین آیفون آینده