اطلاعاتی که باید در مورد بازار مسکن بدانید/ بیشتر از 10درصد به اجاره بها اضافه نکنید :



اخبار اقتصادی - اطلاعاتی که باید در مورد بازار مسکن بدانید/ بیشتر از 10درصد به اجاره بها اضافه نکنید

گفته های رئیس اتحادیه مشاوران املاک نیز نشان می دهد همزمان با رونق معاملات مسکن در بهار امسال قیمت ها قدری رشد داشته است.

بررسی اطلاعات آماری بانک مرکزی نشان می دهد، بهای مسکن در فصل بهار بین 5 تا 15درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرآنلاین، طی دو سال پایانی دولت دهم قیمت مسکن بیش از 120 درصد رشد را تجربه کرد. گزارش های رسمی بانک مرکزی هم تایید می کنند در نیمه اول سال گذشته قیمت مسکن به طور متوسط بین 5 تا 15درصد رشد را تجربه کرده بود. همچنین هزینه ماهیانه اجاره بها نیز به طور متوسط 17.5 درصد افزایش را در کارنامه خود ثبت کرد.

گفته های رئیس اتحادیه مشاوران املاک نیز نشان می دهد همزمان با رونق معاملات مسکن در بهار امسال قیمت ها قدری رشد داشته است.

سال گذشته همزمان با نرخ تورم 40 درصدی، قیمت ها تنها 14 درصد افزایش داشته است. در بهار سال جاری نرخ تورم به 30 درصد کاهش پیدا کرده و به گفته مسعود نیلی مشاور رئیس جمهور این عدد به 25 درصد نیز نزدیک می شود.

براین اساس و به گفته مسولان اتحادیه مشاوران املاک میزان رشد اجاره بها نباید بیش از 10درصد باشد. بررسی آمار رشد قیمت ها طی سال های گذشته وضعیت بازار را روشن می کند.

 

در مورد جویدن آدامس بیشتر بدانید , همه آنچه باید در مورد جشنواره امی emmy بدانید , انچه که باید در مورد گوشی ایفون بدانید

 

همه ی آنچه در مورد لیفتینگ صورت باید بدانید , آنچه در مورد پرده بکارت و مشکلات آن باید بدانید , چه چیز هایی را در مورد همسرتان باید بدانید

 

رابطه جنسی دهانی اطلاعاتی که باید بدانید , در مورد بیمه عمر بیشتر بدانید , دانستنی های که باید در مورد سرم مو بدانید

 

12 نکته که باید در مورد ایکس باکس وان اس بدانید , در مورد تفریحات قبل از بارداری بیشتر بدانید , بازار اجاره مسکن

 

آنچه که باید در مورد روابط عمومی استارتاپ ها بدانید , آنچه که باید در مورد آهن بدانید , در تمدید اجاره یا اجاره مسکن جدید عجله نکنید

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 


ویدیو : اطلاعاتی که باید در مورد بازار مسکن بدانید/ بیشتر از 10درصد به اجاره بها اضافه نکنید