اطرافیان کی‌روش و سوال های بی پاسخ : « در مورد همراهان خودتان در رختکن تیم ...


« در مورد همراهان خودتان در رختکن تیم ملی توضیح می دهید؟» این سوالی بود که عادل فردوسی پور از کارلوس کی روش در برنامه 2014 پرسید و البته جوابی هم برایش پیدا نکرد. عصر ایران: «در مورد همراهان خودتان در رختکن تیم ملی توضیح می دهید؟» این سوالی بود که عادل فردوسی پور از کارلوس کی روش در برنامه 2014 پرسید و البته جوابی هم برایش پیدا نکرد. حضور هوشنگ مقدس و بامداد میرزایی در رختکن تیم ملی ایران سوال اساسی پس از جام جهانی بود که در هیاهوی ایرادهای فنی گم شد.

سوالی که کی روش برای باراول پاسخ روشنی به ان نداد و پس از آن هم فردوسی پور پی گیری نکرد. البته که فردوسی پور پس از خروج کی روش از برنامه توضیح داد که برایش مشخص نیست چرا سرمربی تیم ملی ، مدیربرنامه های چندبازیکن تیم ملی و یک ایرانی دیگر را که مسوولیتی فنی ندارند به رختکن راه می دهد.

این اولین واکنش رسانه ای گسترده به حضور این دونفر در کنار کی روش بود. قبل و پس از آن بارها در رسانه های مختلف در مورد مقدس و میرزایی سخن گفته شده بود اما کسی جوابی برای این حرف ها نداشت.

عدم پاسخگویی برای این سوال به ادامه حضور فعال هوشنگ مقدس کنار تیم ملی منجر شده . مردی که فدراسیون فوتبال هم به او نیاز دارد.

فدراسیون فوتبال برای اینکه تحریم ها را دور بزند در مدت زمان زیادی از حساب های شخصی مقدس استفاده کرده و در اصل به همین شیوه پرداخت های کارلوس کی روش را انجام می دهد. هوشنگ مقدس که برای فوتبالی ها شناخته شده است اما هیچ وظیفه سازمانی ای ندارد. او که از ایرانی های متمول به حساب می آید همیشه دوست داشته کنار تیم ملی باشد و البته استفاده از حساب او برای جابه جایی پول کی روش لزوما فساد مالی به حساب نمی آید.

حمید رسایی اما در مصاحبه ای که انجام داده روی نکاتی دست گذاشته که دوری اش از فوتبال را نشان می دهد. در حالی که افرادی چون هوشنگ مقدس باید از تیم ملی و کادر فنی اش دور باشند و لزوما مشکل اصلی عدم تعریف پست مشخص برای او و بامداد میرزایی برای حضور در کنار کی روش است ، نماینده مجلس مدام از پول های فدراسیون در حساب این فرد می گوید. پول هایی که عموما برای دور زدن تحریم ها در حساب هوشنگ مقدس بوده . او دلال نیست و به گواه فدراسیون فقط به خاطر مشکلات مالی به فوتبال کمک می کند اما جای اونهایتا در ساختمان فدراسیون فوتبال است نه کنار کارلوس کی روش . او اما در اکثرعکس ها کنار کی روش دیده می شود و حتی به عنوان نماینده ایران در ماجرای دوپینک عبدالزهرا به جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال اسیا می رود. مردی که نه جایگاه مشخصی دارد و نه مشخص است چرا اینقدر به سرمربی تیم ملی نزدیک شده.


ویدیو : اطرافیان کی‌روش و سوال های بی پاسخ