اصول خانه داری برای خانم های جوان : در این مطلب 4 غذای سریع که با تن ماهی درست ...


در این مطلب 4 غذای سریع که با تن ماهی درست می شود، اصول بازیافت‌ لوازم آرایشی و ... را برای شما در نظر گرفته ایم.

تن ماهی یك غذای مفید برای شماست. قابل دسترس است و سریع آماده خوردن می‌شود اما مثل هر غذای تكراری دیگر اگر آن را زیاد بخورید برای‌تان خسته‌كننده خواهد شد. با این دستورها شما می‌توانید با تن ماهی، 4 غذای متفاوت آمده كنید و 4 برابر بیشتر تنوع غذا با تن ماهی داشته باشید.



   سالاد تن، نعنا و فلفل

شما به یك چهارم فنجان نعنای خرد شده و یك فنجان فلفل دلمه‌ای قرمز و زرد خرد شده نیاز دارید. آن‌ها را با یك قوطی كنسرو تن ماهی مخلوط كنید. یادتان باشد روغن تن را دور نریزید. چون در این دستور از سس استفاده نمی‌كنیم. این خوراك را هم می‌توانید داغ كنید و با پاستا قاطی كنید و هم به عنوان ساندویچ سرد میل كنید.



   خوراك تن

یك بسته بادام زمینی كوچك نمكی را در غذاساز بریزید و قبل از اینكه خیلی ریز شود بیرون بیاورید. نصف فنجان ریحان خرد شده را با آن قاطی كنید و با یك قوطی كنسرو تن ماهی مخلوط كنید. بهتر است برای این دستور از تن ماهی در روغن زیتون استفاده كنید یا روغن تن را خالی كنید و به جایش كمی روغن زیتون بریزید.



   ساندویچ تن یونانی

یك پیاز قرمز كوچك را به‌صورت مكعب‌های ریز خرد كنید. نصف فنجان زیتون سیاه بدون هسته را هم خرد كنید و با یك قوطی كنسرو تن قاطی كنید. حالا به یك و نیم قاشق غذاخوری سس مایونز و یك قاشق چای‌خوری فلفل سیاه نیاز دارید. موادتان را خوب با هم تركیب كنید. این خوراك را باید سرد و به‌صورت ساندویچ می كنید.



   خوراك تن با جعفری و لیمو

برای درست كردن این خوراك نصف فنجان جعفری خرد شده را با نصف فنجان خیارشور خرد شده مخلوط كنید. این مخلوط را به همراه 2‌قاشق غذاخوری سس فرانسوی به یك قوطی كنسرو تن ماهی اضافه كنید و خوب به هم بزنید. می‌توانید این غذا را درون‌ نان باگت بگذارید و همراه بچه‌ها به مدرسه بفرستید.



بازیافت

بازیافت‌های آرایشی

با استفاده از این وسایل بی‌مصرف، به لوازم آرایشی‌تان سر و سامان‌ دهید.
  •    برای نگهداشتن ناخن‌گیر، سوهان، لاك و وسایل ناخن، جعبه عینك مناسب‌ترین چیز است.
  •     یك دستگیره آشپزخانه كنار میز توالت داشته باشید و اتوی موی داغ را در آن بگذارید تا خنك شود و جایی را نسوزاند.
  •     از جعبه خالی لنز برای نگداشتن قرص‌هایی كه در یك روز لازم‌تان می‌شود استفاده كنید و بسته‌های قرص را در كیف‌تان نگذارید.
  •     می‌توانید از جای گیره كاغذ برای نگهداشتن، گیره‌های كوچك مو استفاده كنید.
  •     قوطی فلزی خالی آب‌نبات، وسیله خوبی برای نگه‌داشتن دستمال كاغذی در كیف‌تان است.



اصول خانه داری , اصول خانه داری چیست؟ , چند نکته مهم برای خانه داری آسان

بچه‌داری

در تابستان با بچه‌ها  چه كنیم؟

تابستان است و بچه‌ها مدرسه نمی‌روند. هوا هم گرم است و ظهر‌ها نمی‌شود آن‌ها را به حیاط فرستاد،  اسباب‌بازی‌هایی كه دارند هم زود تكراری می‌شوند. برای این‌كه بتوانید از شر جمله معروف «مامان، حوصله‌ام سر رفت» خلاص شوید، باید برای آن‌ها بازی اختراع كنید. این پیشنهاد برای سرگرم‌كردن بچه‌ها به‌مدت یك ساعت است. برای چیدن این بازی باید كمی وقت بگذارید و یك نقشه گنج طراحی كنید. مثلا فرض كنید یك چیز هیجان‌انگیز در یكی از كمدهای خانه مخفی كرده‌اید. نقشه خانه را بكشید و روی آن نشانه یا شماره بگذارید. یك سر نخ به كودك بدهید. مثلا یك نامه كه روی آن نوشته «زیر تخت را بگرد». زیر تخت یك نامه یا نوشته دیگر بگذارید كه كودك را به یخچال می‌فرستد.

همین‌طور ادامه دهید و برای بعضی از نشانه‌ها یك كار طراحی كنید. مثلا برای اینكه نوشته‌ای كه بالای قفسه هست را به او بدهید، باید كاری برای‌تان انجام دهد یا جایی را مرتب كند. هر چه این نشانه‌ها بیشتر باشد بازی بیشتر طول خواهد كشید و كودك شما بیشتر سرگرم خواهد شد. كار لذت‌بخشی است. امتحانش كنید!


ویدیو : اصول خانه داری برای خانم های جوان