اصلی ترین گزینه های قضاوت دربی : بحث انتخاب داور دربی اصلی ترین دغدغه حال حاضر ...


بحث انتخاب داور دربی اصلی ترین دغدغه حال حاضر اعضای کمیته داوران باشد. در روزهایی که داوران پشت سر هم اشتباه می کنند، یک اشتباه در دربی کافی است که فشارها روی کمیته داوران بیش از پیش شود. تماشا: به نظر می رسد بحث انتخاب داور دربی اصلی ترین دغدغه حال حاضر اعضای کمیته داوران باشد. در روزهایی که داوران پشت سر هم اشتباه می کنند، یک اشتباه در دربی کافی است که فشارها روی کمیته داوران بیش از پیش شود.

همین مسئله باعث شده که کمیته داوران با حساسیت زیادی به دنبال انتخاب داور باشد. البته از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که محسن قهرمانی به احتمال زیاد این بازی حساس را سوت خواهد زد. گفته می شود اعضای کمیته داوران به دلیل اینکه قضاوت سال گذشته این بازی را در دقیقه آخر از محسن قهرمانی گرفتند، حالا تلاش می کنند که در این بازی جبران کنند.

اصلی ترین بخش های موفقیت , اصلی ترین معدن سنگ حدید , معمای المپیادی کوتاه ترین مسیرهای منتهی به خیابان اصلی

 البته قهرمانی در این فصل اشتباه فاحشی نداشته است و همین مسئله احتمال داوری او در این بازی را پررنگ می کند. گفته می شود اگر به هر دلیلی قهرمانی این بازی را داوری نکند، علیرضا فغانی اصلی ترین گزینه قضاوت این بازی خواهد بود.

 او در حال حاضر بهترین داور ایران است و در قضاوت هایش کمترین اشتباهات را داشته است و از طرفی در بین داوران ایرانی بیشترین شانس را برای قضاوت در جام جهانی دارد.

او دربی 74 را هم بدون هیچ مشکلی سوت زد و همه اینها باعث می شود کمیته داوران خیلی جدی روی او فکر کند. البته شب گذشته خبر آنلاین نام محسن ترکی را به عنوان داور دربی اعلام کرد. این در حالی است که سایت فدراسیون فوتبال این خبر را منتشر نکرده بود.

در خبر این سایت آمده است: «کمیته داوران فدراسیون فوتبال سرانجام به این نتیجه رسید که قضاوت مسابقه حساس روز جمعه را به محسن ترکی بدهد. ترکی در حالی دربی جمعه را سوت خواهد زد که فصل گذشته در یکی از مسابقاتی که برای استقلال سوت زد، جنجال زیادی به پا کرد. او مسابقه تراکتورسازی – استقلال را در حالی سوت زد که امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود و نسبت به اشتباهات ترکی اعتراض های زیادی انجام داد.


ویدیو : اصلی ترین گزینه های قضاوت دربی