اصلاح طلبان همچون پرسپولیس +عکس : سرانجام، گمانه زنی‌های مجلسی پس از سه ماه ...


سرانجام، گمانه زنی‌های مجلسی پس از سه ماه پایان یافت؛ علی‌‌ لاریجانی، بار دیگر جایگاه هیات‌رئیسه پارلمان را به دست آورد تا رکورد ورود به نهمین سال ریاستش بر ساختمان هرمی بهارستان را ثبت کند. پادشا: سرانجام، گمانه زنی‌های حوالی مجلس پس از سه ماه پایان یافت؛ علی‌‌ لاریجانی، بار دیگر جایگاه هیات‌رئیسه پارلمان را به دست آورد تا رکورد ورود به نهمین سال ریاستش بر ساختمان هرمی بهارستان را ثبت کند.

هرچند او در جلسه روز گذشته پارلمان، با عنوان رئیس هیات‌رئیسه موقت مجلس دهم، به جایگاه ریاست بازگشت، اما رای موافق 173 نماینده به لاریجانی در مقابل103 رای محمدرضا عارف، نشان می‌دهد او تنها گزینه‌ای است که شانس کسب عنوان «ریاست دائم اولین سال مجلس دهم» را دارد.

پس از آنکه انتخاب لاریجانی به‌عنوان رئیس موقت مجلس دهم از تریبون مجلس اعلام شد، محمدرضا عارف نامزد دیگر هیات رئیسه موقت مجلس، اولین نفری بود که به سمت او رفت و لاریجانی را در آغوش گرفت و به او تبریک گفت.

این اقدام عارف با تشویق نمایندگان حاضر در جلسه علنی دیروز پارلمان روبه‌رو شد و نمایندگان به‌طور همزمان به دست زدن و فرستادن صلوات پرداختند؛ اقدامی که در نوع خود قابل‌توجه بود.

روزنامه های کشور هم به در تیتر صفحه نخست خود به انتخاب هیات رئیسه مجلس دهم واکنش نشان دادند که در این میان قیاس روزنامه هفت صبح متفاوت و جالب توجه به نظر می رسد




اصلاح طلبان ورامین , اصلاح طلبان , اصلاح طلبان چه کسانی هستند



اصلاح طلبان می گویند احمدی نژاد بی حیا و دروغ گوست , عارف رییس دایم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شد  , انتخاب رییس موقت شورای عالی اصلاح‌طلبان



اصلاح طلبان بیم ها و امیدها , اعتراف اصلاح طلبان با رانت و پول وارد لیست امید شدند  , پرسپولیس



سایت پرسپولیس , باشگاه پرسپولیس , اخبار پرسپولیس


ویدیو : اصلاح طلبان همچون پرسپولیس +عکس