اصلاح صورت با بند یكی از عوامل بروز آكنه :       بیماری آكنه با اصلاح صورت ...



 

 

اصلاح صورت , درمان جوش صورت بعد از اصلاح , راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت

 

بیماری آكنه با اصلاح صورت خانم ها با بند - اگر همزمان با زمان ازدواج باشد به دلیل استرس و همچنین مستعد بودن پوست آنها - ممكن است خود را نشان دهد. ناظمی ادامه داد: به طور كلی زمینه بروز‌ آكنه ژنتیكی است و در دنیا حدود 80 تا 90 درصد افراد به آن مبتلا هستند. وی افزود: معمولا آكنه در زمان بلوغ و سنین جوانی كه در فرد تغییرات ژنتیكی ایجاد می شود بروز می كند كه این می تواند اضطراب ، افسردگی و گاهی اوقات نگرانی افراد را به دنبال داشته باشد.

 

ناظمی در گفتگو با ایرنا گفت: درباره مسایل روحی ، روانی ، استرس و اضطرابی كه بیماری آكنه ایجاد می كند زیاد بحث شده است ، چرا كه اولین عضوی كه مبتلا می شود صورت است. وی با بیان اینكه بروز‌ آكنه ریشه ژنتیكی دارد و گاهی در برخی خانواده ها به صورت ارثی وجود دارد افزود: البته میكروب، داشتن پوست چرب ،مسایل هورمونی و برخی عوامل تشدید كننده نیز موجب بروز آكنه می شود.

 

عضو هیات علمی دانشكده پزشكی دانشگاه تهران اظهارداشت: وقتی بیماری آكنه شروع می شود با توجه به استرس هایی كه ایجاد می كند ممكن است یك سیر نوسانی داشته باشد و گاهی بهتر شود و بهبود می یابد و گاهی دوباره باز گردد.

 

دكتر ناظمی وی گفت: این بیماری حتی گاهی در طول درمان شدید تر می شود كه پزشك معالج ناگزیر از تغییر شیوه درمان است . به گفته وی شاید نتوان در مورد تشدید و یا ظاهر شدن دوباره این بیماری و یا بهبود این بیماری پیش بینی كرد اما به طور كلی راه های درمانی متفاوتی برای آن وجود دارد. ناظمی ادامه داد: در واقع درمانی 100 درصد برای آكنه وجود ندارد زیرا این بیماری فقط میكروبی نیست و عامل ژنتیكی نیز در آن دخیل است. وی گفت: به طور كلی نژاد ایرانیان هند و اروپایی است و ژن و نژاد ما مستعد این بیماری است و در جهت مخالف ما ژاپنی ها قر ار دارند كه هم طاسی و هم بیماری آكنه در آنها نادر است .

sadafnews.com


ویدیو : اصلاح صورت با بند یكی از عوامل بروز آكنه