اشک هایی که با پیراهن مالدینی لبخند شدند : آخرین بخش از پول فروش لباس پائولو ...


آخرین بخش از پول فروش لباس پائولو مالدینی به خبرنگار بیمار رسید. خبرآنلاین: آخرین بخش از پول فروش لباس پائولو مالدینی به خبرنگار بیمار رسید.

 10 میلیون تومانی که علی ضیاء و حبیب کاشانی عصر یکشنبه برای کمک به هزینه درمان کامیار سعادت دادند ، آخرین بخش از پول فروش 300 میلیونی پیراهن پائولو مالدینی بود که پایان رافت از این ستاره ایتالیایی گرفت.

این پول در ماه های گذشته صرف کارهای خیر بسیاری شد. از کمک به کودکان بیمار و بچه های کار گرفته تا خرید جهیزیه برای جمعی از دخترهای تحت پوشش کمیته امداد.

رفتن به آسایشگاه روانی امین آباد و تهیه بخشی از مایحتاج بیمارانی که متاسفانه تعدادی شان را حتی خانواده های شان فراموش کرده اند و کمک برای آزادی زندانیان دیه . شاید هیچ کس باور نداشت پیراهنی که برای در آوردنش از تن مالدینی ، خیلی از هم بازی های پایان رافت سر به سرش گذاشتند ، این قدر بتواند سبب خیر باشد. این همه لبخند بر لب ها بنشاند و این قدر گره از مشکلات بگشاید. اگرچه این کمک کوچک به بیماری چون کامیار سعادت عزیز که یکی از پیشکسوتان خانواده مطبوعات است ، در برابر دردی که او در روزهای بیماری سپری کرده ، چندان به چشم نیاید اما نشانی است برای قدردانی از زحمات یکی از بچه های زحمتکش رسانه در روزهای دشوار بیماری. باشد که با عنایت ویژه الهی ، کامیار عزیز این بیماری سخت را زمین بزند و دوباره به جمع خانواده مطبوعات برگردد ، چون همیشه خندان و سرحال.


ویدیو : اشک هایی که با پیراهن مالدینی لبخند شدند