اشارت به حوادث بزرگ : اشارت به حوادث بزرگخبر از ظهور و سیستم حکومتی حضرت مهدی ...



حوادث تهران بزرگ , حوادث , اخبار حوادث

اشارت به حوادث بزرگ
خبر از ظهور و سیستم حکومتی حضرت مهدی (ع)
او (حضرت مهدی (عج)) خواسته‏ها را تابع هدایت وحی می‏کند، هنگامی که مردم هدایت را تابع هوسهای خویش قرار می‏دهند، در حالی که به نام تفسیر نظریه‏های گوناگون خود را بر قرآن تحمیل می‏کنند، او نظریه‏ها و اندیشه‏ها را تابع قرآن می‏سازد، (و از همین خطبه است) در آینده آتش جنگ میان شما افروخته می‏گردد، و چنگ و دندان نشان می‏دهد، با پستانهایی پرشیر، که مکیدن آن شیرین، اما پایانی تلخ و زهرآگین دارد به سوی شما می‏آید، آگاه باشید! فردایی که شما را از آن هیچ شناختی نیست، زمامداری حاکمیت پیدا می‏کند که غیر از خاندان حکومتهای امروزی است (حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)) عمال و کارگزاران حکومتها را بر اعمال بدشان کیفر خواهد داد، زمین میوه‏های دل خود (معادن طلا و نقره) را برای او بیرون می‏ریزد، و کلیدهایش را به او می‏سپارد، او روش عادلانه در حکومت حق را به شما می‏نمایاند، و کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) را که تا آن روز متروک ماندند، زنده می‏کند، (و از همین خطبه است).
خبر از تهاجم خونین عبدالملک مروان به کوفه
گویی او را می‏بینم که از شام فریاد برمی‏آورد، و با پرچمهایش پیرامون کوفه را پر می‏کند، و چونان شتر خشمگین به کوفه یورش می‏آورد، زمین را با سرهای بریده فرش می‏کند، دهانش گشاده، گامهایش را سخت و سنگین بر زمین می‏کوبد، تاخت و تاز او بی‏امان و پایدار و هجومش سخت و دشوار است. بخدا سوگند! شما را در اطراف زمین می‏پراکند، آنگونه که اندکی از شما باقی خواهد ماند چونان باقیمانده سرمه در اطراف چشم، و این وضع خونبار تداوم یابد تا آنکه عقل از دست رفته عرب بازآید، پس باید بر سنت پیامبر (ص) باقی مانید که برپاست، و بر آثار رسالت تکیه نمایید، که آشکار است، به عهد نزدیکی که بسته‏اید وفادار مانید که یادگار پیامبر بر آن تکیه دارد، و بدانید این شیطان است که راههایش را هموار می‏نماید تا قدم بر جای قدمهایش نهید و راهش را پی‏گیرید.
رویای فرمانروای بزرگ , هتل بزرگ شیراز , بزرگ کردن سینه
( وَ مِنْ خُطْبَةٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) یُومِى‏ءُ فِیها إِلى ذِکْرِ الْمَلاحِمِ: یَعْطِفُ الْهَوى عَلَى الْهُدى إِذا عَطَفُوا الْهُدى عَلَى الْهَوى، وَ یَعْطِفُ الرَّأْىَ عَلَى الْقُرانِ إِذا عَطَفُوْا الْقُرانَ عَلَى الرَّأْىِ.
مِنْها: حَتّى تَقُومَ الْحَرْبُ بِکُمْ عَلى ساقٍ، بادِیاً ‏نَواجِذُها، مَمْلُوءَةً ‏أَخْلافُها، حُلْواً رَضاعُها، عَلْقَماً عاقِبَتُها. أَلا وَ فِى غَدٍ - وَ سَیَأْتِى غَدٌ بِما لا تَعْرِفُونَ- یَأْخُذُ الْوالِى مِنْ غَیْرِها عُمّالَها عَلى مَساوِى‏ءِ أَعْمالِها، وَ تُخْرِجُ لَهُ الْأَرْضُ ‏‏أَفالِیذَ‏ ‏کَبِدِها، وَ تُلْقِى إِلَیْهِ سِلْماً مَقالِیدَها فَیُرِیکُمْ کَیْفَ عَدْلُ السِّیرَةِ، وَ یُحْیِى مَیِّتَ الْکِتابِ وَ السُّنَّةِ.
مِنْها: کَأَنِّى بِهِ قَدْ نَعَقَ بِالشّامِ، وَ ‏فَحَصَ‏ بِرایاتِهِ فِى ضَواحِى ‏کُوفانَ‏، فَعَطَفَ عَلَیْها عَطْفَ ‏الضَّرُوسِ‏، وَ فَرَشَ الْأَرْضَ بِالرُّؤُسِ، قَدْ ‏فَغَرَتْ‏ ‏فاغِرَتُهُ‏، وَ ثَقُلَتْ فِى الْأَرْضِ وَطْأَتُهُ، بَعِیدَ الْجَوْلَةِ، عَظِیمَ الصَّوْلَةِ، وَ اللَّهِ ‏لَیُشَرِّدَنَّکُمْ‏ فِى أَطْرافِ الْأَرْضِ حَتّى لا یَبْقى مِنکُمْ إِلَّا قَلِیلٌ کَالْکُحْلِ فِى الْعَیْن. فَلا تَزالُونَ کَذلِکَ حَتّى تَؤُوبَ إِلَى الْعَرَبِ ‏عَوازِبُ‏ ‏أَحْلامِها فَالْزَمُواْ السُّنَنَ الْقائِمَةَ، وَ الاثارَ الْبَیِّنَةَ، وَ الْعَهْدَ الْقَرِیبَ، الَّذِى عَلَیْهِ باقِى النُّبُوَّةِ، وَ اعْلَمُوْا أَنَّ الشَّیْطانَ إِنَّما ‏یُسَنِّى‏ لَکُمْ طُرُقَهُ لِتَتَّبِعُوا عَقِبَهُ.


ویدیو : اشارت به حوادث بزرگ